آفتاب
در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست روحانی؛

بخش‌هایی از سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامكی ارزش افزوده در شبكه‌های ارتباطی تصویب شد

بخش‌هایی از سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامكی ارزش افزوده در شبكه‌های ارتباطی تصویب شد

مصوب شد كه هر گونه محتوا در خدمات پیامكی انبوه و ارزش افزوده پیامكی باید با رعایت قوانین و مقررات كشور و عدم مغایرت با ارزش‌های ایرانی‌اسلامی باشد.

سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامكی ارزش افزوده و انبوه در شبكه‌های ارتباطی در جلسه شورای عالی مجازی بررسی و بخش هایی از آن تصویب شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه شورای عالی فضای مجازی كه عصر چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشكیل شد، با توجه به پیشرفت فن‌آوری‌ها در بخش ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و استفاده گسترده از خدمات پیامك انبوه و خدمات ارزش افزوده پیامكی در شبكه‌های ارتباطی، سیاست‌های مربوط به این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پس از بحث و تبادل نظرهای انجام شده،بخش‌هایی از سیاست‌های مربوط به این حوزه به تصویب رسید و بر این اساس مصوب شد كه هر گونه محتوا در خدمات پیامكی انبوه و ارزش افزوده پیامكی باید با رعایت قوانین و مقررات كشور و عدم مغایرت با ارزش‌های ایرانی‌اسلامی باشد.

همچنین مقرر گردید به منظور پایش محتوا، كارگروهی با مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، كشور، دادگستری و بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، نماینده دادستانی و مركز ملی فضای مجازی، تشكیل شده و گزارش عملكرد آن هر ۶ ماه به دبیرخانه شوررای عالی فضای مجازی ارائه شود.
بررسی جزییات و سایر بخش های سیاست های ساماندهی خدمات انبوه و خدمات ارزش افزوده در شبكه های ارتباطی در جلسات آینده شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

کد N687679

وبگردی