آفتاب
وزیر دفاع:

ایران با همه ظرفیت از مقاومت حمایت می‌کند

ایران با همه ظرفیت از مقاومت حمایت می‌کند

وزیر دفاع گفت: به شهادت رساندن نیروهای حزب‌الله چهره پلید صهیونیست‌ها وتکفیری‌ها را نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین دهقان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله در جمع خبرنگاران دررابطه با شهادت این افراد گفت: این حملات سابقه تاریخی دارد و اگر به سال 1982 برگردیم می بینیم که هجوم اسرائیل و اشغال لبنان صورت گرفت و جریان مقاومت نیز خود را نشان داد.

وی ادامه داد:‌ مقاومت ریشه‌های خود را از همان زمان دوانید و همواره ابعادش گسترده تر شده است.

وی با بیان این‌که «صهیونیست قصد دارد در جهت از بین بردن مقاومت اقدام کند» تاکید کرد:‌ از اشغال تا جنگ‌های 33 روزه و غزه شاهد اقدامات رژیم صهیونیستی بودیم و امروز نیز می‌بینیم در مراسم شهادت شهید مغنیه به دست آن‌ها حضور داریم.

وزیر دفاع گفت: آن‌ها از آن‌جا که قادر به مقابله با جریان مقاومت و آسیب رساندن به آن نیستند، اقدام به شهادت نیروهای حزب‌الله لبنان می‌کنند و این بار هم در یک حمله وحشیانه شهید جهاد مغنیه را به شهادت رساندند و یقینا شهادت این افراد به ابعاد مقاومت می‌افزاید و افشاگر چهره پلید صهیونیست‌ها و تکفیری‌هاست.

وی با بیان این‌که «موضع دولت ایران ثابت است» گفت: امروز مقاومت به نمایندگی از همه گروه‌ها با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کند و با تمام ظرفیت از مقاومت حمایت کرده و این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای پیام

کد N687494

وبگردی