آفتاب
رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)

اسرائیل بهای جنایات هولناک خود را خواهد داد

اسرائیل بهای جنایات هولناک خود را خواهد داد

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)گفت: با شهادت شهدای خط مقاومت خون شهدای ایران، لبنان و سوریه با هم درآمیخته شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌حجت الاسلام و المسلمین اختری رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) بعد از حضور در مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و تعداد زیادی دیگر از شهدای حزب الله لبنان در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: با شهادت این شهدا حقیقتا خون شهدای ایران ، لبنان و سوریه با هم در آمیخت.

وی ادامه داد: قطعا پس از این ، این سه کشور بهتر از گذشته با یکدیگر متحد خواهند شد و بی‌شک همانطور که در طول تاریخ دیده‌ایم هر بار که دشمنان اسلام دست به جنایت هولناکی زدند خون شهدا باعث حرکت بیشتر و بهتر مقاومت و همچنین پیشرفت اسلام شد و این بار هم قطعا همین طور خواهد بود.

وی ادامه داد: ما مطمئن هستیم که شهادت شهدای حزب الله لبنان باعث افزایش توان و رسیدن خط مقاومت به اهداف‌شان خواهد شد که ازجمله مهم‌ترین این اهداف نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین خواهد بود.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر این‌که «اسرائیل عملاً باز هم نشان داد که بزرگترین تروریست بین‌المللی است» گفت: آن‌هایی که دم از مقابله باتروریست می‌زنند ولی خود از حامیان اصلی تروریست است باید از این ادعای خود شرم کنند. فرانسه و انگلیس از تروریست‌ها در سوریه حمایت و ازسوی دیگر از خود اسرائیل و کارهای تروریستی‌اش حمایت می‌کنند.

اختری تصریح کرد: اسرائیل به همان اندازه که دست به جنایات سنگین می زند باید بهای سنگینی هم پرداخت کند و قطعا برای جنایت های خود باید جواب بدهد و در آینده روزهای سختی را در پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N687470

وبگردی