آفتاب
اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل در نامه‌ای به رئیس ستاد نماز جمعه:

خواستار ادامه جلسات سخنرانی استاد ازغدی در نماز جمعه تهران هستیم

خواستار ادامه جلسات سخنرانی استاد ازغدی در نماز جمعه تهران هستیم

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه استاد رحیم پور ازغدی جان تازه‌ای به نمازهای جمعه بخشیده است، خواستار ادامه جلسات وی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای به رئیس ستاد نماز جمعه تهران خواستار ادامه برگزاری جلسات سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی استاد حوزه و دانشگاه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهزان شدند.

متن کامل این نامه بدین شرح است: 

حجت الاسلام شیرمردی، رئیس ستاد نمازجمعه تهران
سلام علیکم

در محضر جنابعالی، سخن گفتن از جایگاه رفیع «نماز جمعه» بیهوده است چرا که جنابعالی بیش از ما دانشجویان بر اهمیت این فرصت بی بدیل حکومت اسلامی واقفید با این حال ذکر این نکته خالی از لطف نیست که چند مدتی است که تریبون نماز جمعه تهران به سبب حضور استاد حسن رحیم پور ازغدی و سخنان ایشان پیش از خطبه های نماز، اهمیتی بیش از پیش یافته است.

این ابتکار قابل تحسین، در صورتی که ادامه یابد ثمرات بسیاری خواهد داشت و ما دانشجویان از این جهت بر خود واجب دانستیم تا از ستاد نماز جمعه تهران تقدیر نماییم.

سخنان روشنگرانه استاد حسن رحیم‌پور در سخنرانی‌های پیش از خطبه، حاوی حرف‌هایی بود که مدت‌هاست در دل دانشجویان و مردم انقلابی ایران خاک می‌خورد و مجالی برای بیان آن ایجاد نشده بود و قطع به یقین تریبون نماز جمعه به عنوان بزرگترین بلندگوی امر به معروف و نهی از منکر جایگاه آن است.

اما نگرانی ما از خبرهایی است که اخیرا به گوش می رسد! در خبرها شنیده ایم که قرار است جلسات مهم و اثرگذار حسن رحیم پور ازغدی –که به حق خار چشم جریان سکولاریزم و مبارز باندهای قدرت و ثروت است- را در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه خاتمه دهند!

البته با کمی تامل می شود دریافت که باندهای قدرت و ثروت عزم خود را برای بایکوت این استاد فرزانه، جزم کرده اند؛ اما خدمت جنابتان عارضیم که طلایی ترین نمره کارنامه ستاد نماز جمعه، در اختیار نهادن تریبون به جناب ازغدی و انقلابیونی همچون ایشان است.

از شما می خواهیم با عزمی انقلابی در مقابل باندهای زر و زور و تزویر بایستید ما دانشجویان نیز از شما حمایت خواهیم کرد.

استاد رحیم پور ازغدی جان تازه ای به نمازهای جمعه بخشیده است و ادامه جلسات ایشان می تواند این فرصت استثنایی انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

پیش تر نیز عرض کرده بودیم از فرصت نماز جمعه در خدمت به انقلاب اسلامی، آنطور که باید استفاده نمی شود، با حضور ایشان کورسوی امیدی باز شده است، فلذا این دریچه امید را نبندید.

واحد سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
دانشگاه های سراسر کشور

کد N687080

وبگردی