آفتاب
سرلشگر ایزدی:

صهیونیست‌ها با عکس‌العمل شدید مواجه خواهند شد

صهیونیست‌ها با عکس‌العمل شدید مواجه خواهند شد

معاون اشراف و امور راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه اخیر قنیطره، گفت: صهیونیست‌ها با عکس‌العمل شدید از سوی مردم منطقه مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشگر مصطفی ایزدی معاون اشراف و امور راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمد‌علی الله دادی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: حرکت رزمندگان اسلام در لبنان که مرز رژیم صهیونیستی و سوریه است، پشتوانه ای برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و امت اسلامی است.

وی افزود: سردار شهید الله دادی اجر خود را در مرزهای اشغالی با مجاهدت‌های خود گرفت و شهید شد.

معاون اشراف و امور راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار شهید الله دادی اولین سرداری است که با موشک مستقیم رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها بوده و نسل سومی‌های انقلاب در صحنه های مختلف آماده شهادت برای پیشبرد اهداف انقلاب هستند و این اقدام تروریستی، جوانان فلسطینی، لبنانی و سوری را به حرکت درآورده است.

وی در پاسخ به این سئوال که صهیونیست‌ها اعلام کرده اند از حضور سردار الله دادی در جمع نیروهای حزب‌الله مطلع نبودند، گفت: آنها از این موضوع مطلع بودند، آنها فکر می‌کردند به نتایج بالایی خواهند رسید اما اکنون که می‌دانند با عکس‌العمل شدیدی مواجه خواهند شد، چون در ذاتشان ترس وجود دارد این مطلب را بیان می کنند.

ایزدی تاکید کرد: عکس‌العمل ایران، دفاع از جبهه مقاومت بوده و خود مردم منطقه نیز به این اقدام پاسخ خواهند داد.

وی گفت: این اتفاق در سوریه که فعلا درگیری مستقیمی با اسرائیل ندارد، انجام شده که کاملا معنادار است.

ایزدی خاطرنشان کرد: حرکت جریان تکفیری در تقویت رژیم صهیونیستی نشان دهنده ماهیت این جریان است، ایران نیز در مقابله با این جریان تکفیری تنها کمک مستشاری دارد.

کد N686456

وبگردی