آفتاب
جعفری خبر داد:

دوره آموزشی خبرنگاری توسط بسیج رسانه گلستان برگزار می‌شود

دوره آموزشی خبرنگاری توسط بسیج رسانه گلستان برگزار می‌شود

گرگان - مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: دوره آموزشی خبرنگاری توسط بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد جعفری، شامگاه سه شنبه، در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و اساتید کشوری اولین دوره آموزش خبرنگاری و روزنامه نگاری توسط بسیج رسانه استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود: از زمان آغاز ثبت نام برای این کلاس ها تاکنون ۶۰ نفر ثبت نام کردند و انتظار می رود تا زمان پایان مهلت ثبت نام نفرات بیشتری از اصحاب رسانه استان گلستان به این جمع بپیوندند.

وی آخرین مهلت ثبت نام در این دوره را یک شنبه پنجم بهمن ماه ۹۳ اعلام کرد و از همه علاقمندان به حرفه خبرنگاری و اصحاب رسانه استان خواست در صورت تمایل به شرکت در این دوره در مهلت باقی مانده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بسیج رسانه گلستان به آدرس http://b-resaneh-g.mihanblog.com   نسبت به دریافت فرم ثبت نام و تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.

جعفری گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اولین دوره آموزش و کارگاه تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری بسیج رسانه گلستان روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه یعنی ۸ و ۹ و ۱۰ بهمن ماه در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزاری خواهد شد که سطح مقدماتی برای علاقمندان به حرفه خبرنگاری که تا کنون آموزش ندیده اند و برای اولین بار اقدام کرده اند و سطح تکمیلی نیز برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه پیش بینی شده در این عرصه مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: مکان برگزاری کلاس ها در مجتمع آموزش عالی امام حسین(ع) واقع در جاده گرگان به آق قلا جنب فنی و حرفه ای است و برای تردد آسان شرکت کنندگان در این دوره در دو نوبت صبح و عصر سرویس ایاب و ذهاب از میدان ترمینال به سمت دانشگاه امام حسین(ع) برقرار است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این دوره حضور پیدا خواهد کرد و همچنین آقایان کارخانه و محمدی از اساتید برجسته روزنامه نگاری کشور نیز در این دوره به تدریس خواهند پرداخت.

جعفری در ادامه سخنان خود یادآور شد: در این دوره آموزشی سرفصل هایی چون سواد رسانه ای، شیوه نفوذ در افکار عمومی، جنگ نرم و روش های مقابله با آن، اصول روزنامه نگاری، آشنایی با رسانه های نوین، مصاحبه و گزارش نویسی و ... تدریس خواهد شد.

جعفری خاطرنشان ساخت: در این دوره آموزشی تعداد زیادی از بسیجیان علاقه مند به حرفه روزنامه نگاری و خبرنگاری نیز شرکت کرده اند تا بتوانند در آینده نیاز استان در این عرصه را مرتفع کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه رسانه ها نقش اساسی در تحول جامعه دارند تصریح کرد: امیدواریم این کلاس ها بتواند زمینه ارتقا علمی و فکری خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان را فراهم کند تا در مقاطع بعدی دوره های پیشرفته آموزشی در استان گلستان برگزار شود.

کد N685751

وبگردی