آفتاب
حجت الاسلام اکبری:

انقلاب اسلامی در پایان دوران دینداری جهان معاصر بنیان نهاده شد

انقلاب اسلامی در پایان دوران دینداری جهان معاصر بنیان نهاده شد

اردبیل - رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران در عصر روشنگری و پایان دوران دینداری در جهان معاصر بنیان نهاده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اکبر اکبری عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان افزود: انقلاب ایران نشانگر آغاز دوره حکومت بر مدار دین توحید، نبوت و امامت و پایان اندیشه سوسیالیزم شرق و شکست اساس لیبرالیزم غرب است.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب در تمام حوزه ها ضروری برشمرد و افزود: در این راستا و براساس دستور امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موظفیم عملکرد جهاد کشاورزی را در جهت خدمت به کشاورزان و عشایر و تلاش در جهت قطع وابستگی از بیگانگان به صورت واقعی به مردم بیان کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان تحقق این مهم را بویژه در شرایط کنونی و تحریم های ظالمانه غرب مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: باید با تلاش مضاعف در سازمان جهاد کشاورزی تحقق بخش شعار سال «مدیریت جهادی» بود.

وی با تاکید بر وحدت و همدلی مدیران در هرچه باشکوه برگزار کردن جشن های انقلاب اسلامی؛ به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر «مردمی بودن جشنهای انقلاب باید اصل باشد» اشاره کرد و جهاد کشاورزی را مردمی ترین نهاد انقلاب اسلامی توصیف کرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

عدیل سروی امنیت غذایی امروز کشور را نتیجه تلاشهای شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب مردمی و اسلامی بیان شود.

وی با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری جزو کمیته های موفق بوده و امسال نیز باید در ارائه عملکرد سازمان و دستاورد های نظام بطور گسترده وارد عمل شود، یادآور شد: لازم است عملکرد دولت بطور اعم و بیلان کار سازمان و ادارات تابعه بطور اخص در تمام عرصه ها بصورت شایسته به مردم ارائه گردد.

کد N685738

وبگردی