آفتاب

ادامه اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها علیه مقدسات فلسطینیان

ادامه اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها علیه مقدسات فلسطینیان

هیاتی از کارکنان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک‌آمیز به همراه نظامیان این رژیم وارد مسجد الاقصی شدند که این اقدام با یورش شهرک‌نشینان به مسجد قبة الصخرة همراه شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، نگهبانان مسجد الاقصی اعلام کردند که هیات بزرگی از کارکنان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به همراه نظامیان این رژیم امروز (سه شنبه) وارد مسجد الاقصی شدند و به نحو مشکوکی در محوطه این مسجد به گشت زنی پرداختند.

همزمان یکی از کارکنان مسجد الاقصی تاکید کرد، که گروهی از شهرک‌نشین‌های صهیونیست با پشتیبانی نظامیان اسرائیلی امروز به مسجد قبة الصخرة یورش برده‌اند کا این امر باعث وقوع تنش میان آنها و طلاب مسجد شد.

از سوی دیگر، شاهدان عینی تصریح کردند که بلدوزرهای شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دو منزل فلسطینی‌ها را در روستای العیساویه به بهانه این که مجوز ندارند، تخریب کردند.

در همین حال، نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته 11 فلسطینی‌ را در یورش به مناطق مختلفی در کرانه باختری بازداشت کردند.

همزمان، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز به سمت قایق‌های ماهیگیری فلسطینی‌ها در نزدیکی سواحل غزه و شمال نوار غزه آتش گشودند.

از سوی دیگر، عرب‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی سال 0948 در اعتراض به شهادت دو فلسطینی در صحرای نقب دست به اعتصاب سراسری زدند.

در این خصوص،‌ طلب الصانع، از اعضای سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و رئیس تجمع سازمان‌های "عرب - اسرائیل" عنوان داشت: مدرسه‌ها و فعالیت‌ها از الجلیل در شمال تا صحرای نقب در جنوب تعطیل شد.

وی افزود: اعتصاب امروز با هدف رساندن این پیام است که عرب‌ها به شدت نسبت به کشتار همکیشان خود در سرزمین‌های اشغالی که تنها جرمشان عرب بودن است، معترض هستند.

انتهای پیام

کد N685476

وبگردی