آفتاب

پیام لاریجانی در پی شهادت محمدعلی الله دادی

پیام لاریجانی در پی شهادت محمدعلی الله دادی

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار محمدعلی الله دادی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت محمدعلی الله‌ دادی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر حملات تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باعث شهادت یکی از رزمندگان رشید اسلام در دفاع از ملت مظلوم سوریه گردید.

شهید «محمدعلی الله‌دادی» از سرداران شجاع و متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند که سوابق درخشانی در سال‌های دفاع مقدس و فرماندهی سپاه الغدیر یزد داشتند و پس از اقدامات تروریستی و تکفیری در منطقه، در مقام مستشاری برای کمک به مردم و دولت سوریه به این کشور عزیمت کرده بودند.

ایشان در طول ماموریت خویش تلاش‌های موثری در جهت مقابله با نقشه‌های شیطانی و تفرقه‌افکنانه اسلام داشتند و سرانجام نیز با حمله بالگردهای نظامی جنایتکاران صهیونیسم به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان حزب‌الله به شهادت نائل گشتند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار محمدعلی الله دادی و دیگر رزمندگان حزب‌الله به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، دوستان و همرزمان و خانواده‌های شهید بزرگوار برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

کد N684423

وبگردی