آفتاب
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خبر داد:

دعوت از اساتید دانشگاهی برای حضور در شورای فرهنگ عمومی

دعوت از اساتید دانشگاهی برای حضور در شورای فرهنگ عمومی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران از حضور اساتید بی‌طرف دانشگاهی رشته‌های مختلف در شورای فرهنگ عمومی استان تهران خبر داد و گفت: ممکن است دیدگاه‌های مختلفی توسط این اساتید مطرح شود که قطعا بهترین آنها در کارهای اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حاشیه شصت وسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد، سیدشهاب‌الدین چاووشی درخصوص موضوعات مطرح شده در جلسه به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در این جلسه گزارشی با موضوع "بررسی مسائل مرتبط با تغییر گروه‌های مرجع" توسط یکی از اساتید جامعه‌شناسی تهران مطرح شد و روایت‌های مختلف پیرامون پدیده‌های مطرح در جامعه امروز مورد بررسی و اظهارنظر اعضا قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد در جلسه آتی شورا اعضا با آسیب‌شناسی شورای فرهنگ عمومی راهکارهای پربارکردن جلسات را مطرح کنند تا زمینه بروز نتایج بهتر در حوزه فرهنگ از جلسات شورا فراهم شود.

چاووشی بررسی ناهنجارهای موجود در استان را یکی دیگر از مصوبات شصت‌سومین جلسه شورای فرهنگی عمومی استان تهران خواند و افزود: مقرر شد همه اعضا ناهنجاری‌های موجود در استان تهران را از دیدگاه خود مورد بررسی قرار دهند و با تعیین اولویت، راهکارهای مناسب حل معضلات در جلسه آتی شورا مطرح شود تا با استفاده از این نظرات، نقاط ضعف و قوت شناسایی و در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف گام‌های موثری در سطح استان برداشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در تشریح حضور اساتید دانشگاهی در جلسات شورای فرهنگی عمومی گفت: ممکن است در جلسات توسط اساتید دانشگاهی دیدگاه‌های مختلفی مطرح شود که این آغاز یک رشد فرهنگی برای خود شورای فرهنگ عمومی محسوب می‌شود و نگرانی هم از این بابت وجود ندارد، زیرا ظرفیت نظام جمهوری اسلامی ایران آنقدر از منظر فکری بالا هست که اجازه دهد نگاه‌های مختلف مطرح شود و از بین آنها بهترین نگاه و نظر انتخاب شود.

چاووشی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که نگاه خود را به جامعه شناسان و عالمان جامعه تحمیل نکنیم و زمینه ابراز عقاید را فراهم کنیم و بهترین تجزیه تحلیل در روند اجرای کار مورد استفاده قرار بگیرد.

وی درخصوص عدم حضور حجت‌الاسلام والسلمین تقوی ریاست شورای فرهنگ عمومی و استاندار تهران به عنوان نایب رییس این استان نیز گفت: با توجه به ماموریتی که برای استاندار تهران و آقای تقوی پیش آمد و با توجه به دستور قبلی برای تشکیل شخص سومین جلسه این شورا، جلسه بدون حضور رییس و نایب رییس تشکیل شد.

انتهای پیام

کد N683553

وبگردی