آفتاب

محکومیت هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) توسط 3000 گروه جهادی کشور

محکومیت هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) توسط 3000 گروه جهادی کشور

3000 گروه جهادی با صدور بیانیه ای اقدام شارلی ابدو، نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان اریان (ایسنا)،در این بیانیه آمده است:

بار دیگر دست دشمنان اسلام با حرکت بی شرمانه خود در انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) از آستین بیرون آمد تا شاید با این حرکت سخیف بتوانند اسلام سیتزی خود را ادامه دهند و به این وسیله به اهداف شوم خود برسند.

هر چند این عمل ننگین قلب تمامی مسلمانان و آزاد اندیشان جهان را به درد آورد، اما این عمل زشت این موضوع را نشان داد که دشمنان کوردل در مقابل اسلام چون نمی‌توانند با منطق و استدلال ایستادگی کنند، به حربه های کثیف روی می آورند.

گروه‌های جهادی معتقدند که اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) اهانت به تمام ادیان و مسلمانان جهان است و دشمنان اسلام این گونه تصور می کنند که با اهانت به مقدسات، می توانند از علاقه جهانیان به ویژه مسلمانان به پیامبر گرامی اسلام(ص) بکاهند و به این وسیله از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) در عالم جلوگیری کنند، اما نمی دانند که با این اعمال خود را رسوا خواهند کرد.

جهادگران بسیجی ضمن اعلام همبستگی با همه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان، این حرکت نامعقول نشریه شارلی ابدو فرانسه که آزادی بیان را با حتاکی اشتباه گرفته را محکوم کرده و اعلام می‌کنند که با این حرکت های بی ارزش نمی توانند از عظمت دین مبین اسلام و خاتم پیامبران(ص) بکاهند.

انتهای پیام

کد N682296

وبگردی