آفتاب
وزیر اطلاع رسانی سوریه:

حمله اسرائیل به جولان نشانگر حمایت این رژیم از تروریسم است

حمله اسرائیل به جولان نشانگر حمایت این رژیم از تروریسم است

وزیر اطلاع رسانی با بیان اینکه حمله هوایی اسرائیل به جولان نشانگر حمایت آشکار این رژیم از تروریسم است بر همکاری عربستان و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه ضمن اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه کوهستانی جولان که منجر به شهادت شش نفر از نیروهای حزب الله شد اعلام کرد: حمله رژیم صهیونیستی به القنیطره یک اقدام غیر منتظره و از پیش تعیین نشده نبود بلکه ایمن اقدام در ادامه جنایاتی است که رژیم صهیونیستی از آغاز شکل گیری خود تاکنون مرتکب شده است.

 وی در ادامه تاکید کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی در راستای حمایت این رژیم اس تروریسم صورت گرفت.

الزعبی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به صورت کاملا آشکار و واضح از گروههای تروریستی بویژه جبهه النصره که در لیست گروههای تروریستی سازمان ملل قرار دارد حمایت می کند و حمله اخیر این رژیم به القنیطره حجم وسیع هماهنگی و همکاری میان اسرائیل و این گروه ترویستی را نشان می دهد.

وی همچنین ازنهادهای بین المللی بویژه سازمان ملل خواست که درخصوص اقدامات تجاوزکارانه و جنایات رژیم اسرائیل به صورت جدی وارد عمل شوند.

 الزعبی همچنین افزود: هرکس که اسلحه اش را به سمت سوریه می گیرد در واقع خود را به خدمت طرح رژیم صهیونستی علیه سوریه، فلسطین و امت عربی در آورده است.

 وزیر اطلاع رسانی سوریه در ادامه ضمن اشاره به همکاری میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: چرا کسی علیه ارتش عربستان و یا برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اقدامی نمی کند؟ دقیقا به این دلیل است که این کشورها تصمیم نگرفته اند که با اسرائیل مقابله کنند بلکه در نهایت کاری که انجام می دهند مقابله با عربها به نفع اسرائیل است.

وی در پایان بر آمادگی ارتش سوریه برای مقابله با تروریسم تاکید کرد.

کد N682250

وبگردی