آفتاب
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد

رسیدگی به بیش از 200 پرونده تخلف هتل و رستوران

رسیدگی به بیش از 200 پرونده تخلف هتل و رستوران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت متصدیان هتل و رستوران در مازندران خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت متصدیان هتل و رستوران در مازندران خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در پی دریافت 231 فقره گزارش از اداره صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان میراث فرهنگی مبنی بر تخلفات صنفی از سوی 231 واحد هتل - 38 پرونده - و رستوران - 193 پرونده - در استان پرونده هایی در این خصوص تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این راستا پرونده‌های فوق پس از طی مراحل قانونی و اداری جهت بررسی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: روسای شعب با بررسی موضوع و احضار متخلفین و اخذ آخرین دفاعیات و مداقه در محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز و مسلم دانسته و تعداد 224 فقره پرونده را رسیدگی و مختومه کردند. متخلفین به جزای نقدی بیش از 529 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی همچنین از تعزیر عرضه‌کنندگان خارج از شبکه آرد خبر داد و اعلام کرد: در پی دریافت 119 فقره گزارش از اداره صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر عرضه خارج از شبکه آرد از سوی 119 واحد نانوایی در استان پرونده هایی در این خصوص تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این راستا پرونده‌های فوق پس از طی مراحل قانونی و اداری جهت بررسی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال و روسای شعب با بررسی موضوع و احضار متخلفین و اخذ آخرین دفاعیات و و مداقه در محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز و مسلم دانسته و تعداد 117 فقره را رسیدگی و مختومه کرده و متخلفین به جزای نقدی 851 میلیون و 822 هزار ریال محکوم شدند.

انتهای پیام

کد N682203

وبگردی