آفتاب
نماینده اهر و هریس خبر داد،

تلاش مجلس برای محرومیت‌زدایی از جامعه عشایری

تلاش مجلس برای محرومیت‌زدایی از جامعه عشایری

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تلاش نمایندگان مجلس در جهت ارائه تمهیدات و تسهیلات ویژه به جامعه عشایری کشور در قالب طرح جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، عباس فلاح در جمع اعضای شورای عشایری اهر از کارشناسان و دست اندرکاران متولی امور عشایری خواست تا طرح ها و نظرات کارشناسی خود را در این زمینه با نمایندگان مجلس حوزه خود، مطرح کنند تا با ارائه یک طرح جامع و کامل حمایتی از این قشر خدوم و زحمتکش، گام های عملی در این زمینه برداشته شود.

وی توجه به زیرساخت‌های عشایری شهرستان اهر را یکی از خواسته‌های جامعه عشایری این منطقه عنوان کرد و خواستار توجه مسئولین اداره کل عشایری استان و سایر مسئولان ذیربط به این امر شد.

وی افزود: در برنامه پنج ساله در تمامی مواردی که به حوزه روستایی مربوط می‌شد در کنار اعتبارات روستایی به اختصاص اعتبار به مناطق عشایری نیز توجه شد که این امر نشان از توجه ویژه دولت و مجلس به نقش عشایر کشور دارد.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به اینکه قشلاق زاخیر از توابع بخش مرکزی اهر در حد فاصل مشگین شهر – اهر یکی از قشلاق های مهم شهرستان اهر می‌باشد که به علت کم توجهی به این منطقه با مشکلات مهم از جمله راه و پل ارتباطی رنج می برد، خواستار تلاش همه جانبه تمامی مسئولان ذیربط در حل مشکلات این قشلاق شد.

انتهای پیام

کد N681365

وبگردی