آفتاب
یک نماینده اصولگرا:

منتشرکنندگان کاریکاتور موهن پیامبر(ص)، به هیچ دینی وابسته نیستند

منتشرکنندگان کاریکاتور موهن پیامبر(ص)، به هیچ دینی وابسته نیستند

یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به کاریکاتور موهن هفته نامه شارلی ابدو و به تصویر کشیدن چهره پیامبر (ص) گفت: این نوع حرکات حاکی از استیصال و درماندگی غرب در برابر اسلام ناب است.

ابراهیم کارخانه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد: با گذشت زمان پوچی مکتب غرب و شکست آن‌ها در برابر ارزش‌های دینی و اخلاقی اسلام نمایان تر می‌شود و این حرکت ها صرفا به خاطر این است که بتوانند تهاجمی همه جانبه در مقابل اسلام انجام دهند و جلوی رشد بالنده اسلام را در غرب بگیرند.

او ادامه داد: کسانی که این اعمال توهین آمیز را انجام می دهند به هیچ دینی وابستگی ندارند چون هر دینی که از طرف خدا آمده باشد پیامبر همه ادیان را محترم می شمارد بنابراین اینها به هیچ دینی تعلق ندارند و خودباختگی آن‌ها در برابر دین مبین اسلام است که باعث چنین حرکاتی از سوی آن‌ها می‌شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌ غرب متوجه است امروز یگانه قدرتی که در مقابل آن‌ها صف‌آرایی کرده و منافع آن‌ها را به خطر انداخته و برنامه‌های تدوین شده آن‌ها با شکست مواجه کرده اسلام است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ، فوکویاما که از جامعه شناسان ژاپنی الاصل آمریکایی است با خوشحالی اعلام کرد که اکنون لیبرالیسم یگانه قدرت جهان است اما همین فرد در دهه نود ابراز نگرانی کرد که اسلام در مقابل ماست، از همان زمان برنامه ریزی هایی صورت گرفت و به قول خودشان جنگ چهارم جهانی شروع شد که این جنگ چهارم جهانی ، جنگ علیه اسلام بود.

او ادامه داد: آن‌ها 23 کشور جهان را مورد هدف و هجمه قرار دادند اما شاهدیم که روز به روز اقتدار اسلام نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سراسر جهان بیشتر شده و گرایش به اسلام افزایش پیدا می‌کند و این حرکت های ایضایی ، نشانگر درماندگی و پوچی تفکر غرب است.

این نماینده مجلس درباره نسبت به دادن چنین حرکاتی به آزادی بیان نیز گفت:‌ خود آن‌ها می دانند که آزادی بیان اصلاً‌ مطرح نیست و اگر کوچکترین حرفی بر ضد منافع آن‌ها مطرح شود به شدت موضع گیری می‌کنند، آزادی بیان هم حد و حدود دارد اگر آن‌ها ادعای آزادی بیان دارند چرا به محض اینکه منافع شان به خطر می افتد واکنش نشان میدهند؟ خطوط قرمز سیاسی و اعتقادی دارند که نمی توان به آن‌ها نزدیک شد،‌ در آنجا خفقان خیلی بیشتری وجود دارد و ابزار آلات شکنجه را به همه جهان صادر می‌کنند که تقابل با آزادی بیان است.

انتهای پیام

کد N680848

وبگردی