آفتاب
سردار آسودی در اختتامیه کتاب سال سپاه:

سپاهیان اهل قلم در جنگ نرم باید با دشمن مقابله کنند

سپاهیان اهل قلم در جنگ نرم باید با دشمن مقابله کنند

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: پاسداران اهل قلم در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، با تمام امکانات و وجودشان در این عرصه که نیاز انقلاب اسلامی است، باید با دشمن مقابله کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی در آیین اختتامیه دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: پاسداران اهل قلم با توجه به هجمه‌ای که اکنون متوجه انقلاب اسلامی است، با استفاده از قلم و فکرشان با فتنه‌گران داخلی و خارجی که به دنبال انحراف این انقلاب هستند، مقابله کنند.

وی با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه افزود: تاکنون سه هزار نفر از پاسدارن اهل قلم شناسایی و ساماندهی شده‌اند؛ به نحوی که در این دوره از آیین انتخاب کتاب سال سپاه 302 نفر از پاسداران اهل قلم در هشت گروه آثار خود را ارسال کرده‌اند که از بین این آثار، تعداد 445 عنوان ارسال شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: از مجموع 445 عنوان کتاب ارسالی به دبیرخانه دهمین دوره کتاب سال سپاه 436 عنوان تألیفی و 9 عنوان ترجمه‌ای است.

سردار آسودی با بیان اینکه در دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه دانشگاه‌های افسری و جامع امام حسین (ع)، بقیة‌الله (عج) و پژوهشگاه امام صادق (ع) مشارکت داشته‌اند، یادآور شد: دانشگاه امام حسین (ع) بیشترین آثار این دوره از انتخاب کتاب سال سپاه را داوری کرده و بعد از آن، دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله (عج) با داوری کتاب‌های پزشکی و پژوهشگاه امام صادق (ع) با بررسی کتاب‌های فرهنگی و اعتقادی، دبیرخانه انتخاب کتاب سال سپاه را یاری کردند.

کد N680709

وبگردی