آفتاب
با صدور بیانیه ای عنوان شد؛

تمجید یک جنبش فلسطینی از مواضع شجاعانه دبیرکل حزب‌الله لبنان

تمجید یک جنبش فلسطینی از مواضع شجاعانه دبیرکل حزب‌الله لبنان

جنبش «الصابرین برای نصرت فلسطین» موسوم به حصن با صدور بیانیه ای، مواضع اخیر دبیرکل حزب الله لبنان درباره فلسطین را شجاعانه توصیف و از آن تمجید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش صابرین برای نصرت فلسطین (حصن) با صدور بیانیه ای از مواضع اثرگذار و شجاعانه «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به ویژه در قبال فلسطین تمجید به عمل آورد.

این جنبش فلسطینی مواضع سید حسن نصرالله را جزئی اساسی از مواضع اصولی و تاریخی حزب الله لبنان در قبال مسئله فلسطین دانسته و از حمایت دائمی حزب الله از مقاومت و ملت فلسطین قدردانی کرده است.

در ادامه بیانیه جنبش حصن تاکید شده است: ما مواضع دبیرکل حزب الله را به ویژه در موضوع آزادی اراضی اشغالی فلسطین در سال 1948 جدی می گیریم. البته این موضع باید باعث وحدت همگانی شود و همه تلاشها و امکانات در راستای آن قرار گیرد چون این برای نخستین بار است که با این شجاعت و قدرت از آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین در سال 1948 سخن به میان آورده می شود.  

این جنبش فلسطینی همچنین از محور مقاومت و به ویژه جمهوری اسلامی ایران که پذیرای همه گروههای مقاومت در آغوش خود و در مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده، قدردانی کرد.

جنبش حصن اقدامات ایران را در راستای جلوگیری از به فراموشی سپردن مسئله فلسطین دانسته و یکپارچگی محور مقاومت را عامل اصلی شکست اسرائیل و هم پیمانانش دانسته است.

کد N678621

وبگردی