آفتاب
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

بازی با کلمات، مشکل مردم را حل نمی‏‌کند

بازی با کلمات، مشکل مردم را حل نمی‏‌کند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بازی با کلمات کاری از پیش نمی‎‌برد و مشکل مردم حل نمی‌شود و باید توجه داشت توجه دولت به ارائه تسهیلات رفاهی فقط به کلان‌شهرها روند مهاجرت از شهرهای کم‌برخوردار را تسریع می‎کند.

حجت‌الاسلام محمدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: توجه به حوزه‎های عمران و آبادی شهرستان خدابنده آن‌طور که باید رضایت‌بخش نیست، به ویژه در حوزه کشاورزی با توجه به زیرساخت‎های لازم از جمله خاک حاصل‌خیز، اقلیم مناسب و وجود نیروی کار که مقدمات کشاورزی پررونق را فراهم کرده است باید توجه بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: 244 مدرسه این شهرستان نیاز به بازسازی دارد، زیرا امکان تخریب آن‎ها در هر لحظه از شبانه‌روز و با کوچک‌ترین حادثه وجود دارد و حضور در سر این کلاس‏‌ها قابل اعتماد نیست.

موسوی تصریح کرد: توجه دولت در جذب سرمایه‎گذار با ارائه تسهیلات ویژه در حوزه سیاست‎های تشویقی از جمله ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و معافیت‏‌های مالیاتی بسیار ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در خانه ملت تصریح کرد: توجه دولت به ارائه امکانات و تسهیلات شهرنشینی در مناطق بزرگ‌تر باعث شده تا روند مهاجرت از شهرهای کوچک به کلان شهرها شتاب بیشتری بگیرد، در حالی که با توجه عادلانه می‎توان از ظرفیت‌های هر منطقه به تناسب و در راستای اشتغال و کسب درآمد استفاده کرد.

موسوی با بیان این‌که «بازی با کلمات مشکل خدابنده را حل نمی‎کند» خاطرنشان کرد: خدابنده از شهرستان کم‌برخوردار است که الان لفظ کمتر توسعه یافته به این گونه شهرها اطلاق می‌شود و به دنبال عنوان هستیم و تصور می‎کنیم با عوض کردن عناوین کار موثری انجام دادیم، در حالی که با بازی با کلمات کاری از پیش نمی‎‌برد.

انتهای پیام

کد N677364

وبگردی