آفتاب
حکیمی‌پور در همایش سراسری اصلاح‌طلبان:

شورای هماهنگی در تلاش است گامی برای وحدت و هماهنگی بیشتر بردارد

شورای هماهنگی در تلاش است گامی برای وحدت و هماهنگی بیشتر بردارد

فعالیت‌های حقوقی اصلاح‌طلبان در چارچوب شورای هماهنگی سامان پیدا می‌کند و این همایش٬ شروعی خوب و امیدوارکننده برای اصلاح‌طلبان است.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در همایش اصلاح‌طلبان٬ گفت: فعالیت‌های حقوقی اصلاح‌طلبان در چارچوب شورای هماهنگی سامان پیدا می‌کند و این همایش٬ شروعی خوب و امیدوارکننده برای اصلاح‌طلبان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در همایش سراسری اصلاح‌طلبان کشور که امروز برگزار شد٬ ضمن خیرمقدم به همه اعضای اصلاح‌طلب گفت: شورای هماهنگی اصلاحات از مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی به دلیل برگزاری اجرایی این همایش و اینکه این همایش را با جدیت و تلاش به نتیجه رساندند٬ تشکر می‌کند.

وی افزود: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات٬ مجموعه حقوقی ریشه‌داری در نظام جمهوری اسلامی است که از درون بیانات حضرت امام شکل گرفته است.

حکیمی‌پور با اشاره به تاریخچه این شورا گفت: در گذشته این تشکل به عنوان مجموعه نیروهای خط امام مرسوم بود و بعد از آن در حماسه خرداد سال ۷۶ به عنوان شورای هماهنگی گروه‌های خط امام و ۱۲ سال پیش به عنوان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به کار خود ادامه داد.

دبیر کل حزب اراده ملت در ادامه با اشاره به اینکه این مجموعه متشکل از ۱۹ حزب، تشکل، انجمن و مجمع است گفت: همه این تشکل‌ها و انجمن‌ها پروانه فعالیت رسمی خود را از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب دریافت کرده‌اند و همگی تشکل‌های سراسری اصلاح‌طلبان هستند که امروز دور هم جمع شدند.

وی با اشاره به ۴، ۵ تشکل اصلاح طلب جدید گفت: این گروه‌ها نیز به دنبال دریافت احراز هویت خود در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های حقوقی اصلاح‌طلبان در چارچوب شورای هماهنگی اصلاحات سامان پیدا می‌کند، گفت: این همایش به عنوان شروعی خوب و امیدوارکننده در دوران جدید برای ما محسوب می‌شود که به برکت حماسه دوم خرداد و با حضور پرنشاط مردم شکل گرفته و امید دوباره را به جامعه ما برگردانده است.

وی افزود: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در تلاش است به همراه دیگر افراد گامی استوار در جهت ایجاد وحدت و هماهنگی بیشتر بردارد.

احمد حکیمی‌پور اظهار کرد: ما اصلاح طلبان حضور فراگیر مردم در فعالیت‌های سیاسی، تلاش برای حضور همه سلایق و در ‌‌نهایت وحدت و انسجام اصلاح طلبان را مد نظر قرار داریم که امیدواریم به این نتایج برسیم.

کد N676832

وبگردی