آفتاب
با انتشار پیامی؛

استاندار بوشهر از استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور تقدیر کرد

استاندار بوشهر از استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور تقدیر کرد

بوشهر - استاندار بوشهر با صدور پیامی از مردم فهیم استان بوشهر در استقبال پرشور از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری در این پیام آورده است: حمد و سپاس ایزد منان که خادمین به مردم و انقلاب را شایسته قدردانی ملت عزیز کرد؛ مردم آگاه، هوشیار و قدرشناس استان بوشهر، با حضور حماسی خود در استقبال از رئیس جمهور محبوب و اندیشمند و کاروان تدبیر و امید، برگ زرینی از تاریخ سرزمین نخل و آفتاب و مدافعان همیشه خلیج فارس را به یادگار گذاشتند.

وی افزود: بار دیگر مردم بوشهر پیشتازی خود را در وطن‌دوستی و عشق به نظام جمهوری اسلامی با استقبال از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور مدبر خویش به نمایش گذاشتند و نشان دادند که به عهدی که با ایشان بسته‌اند وفادار مانده و در این راه، لحظه‌ای تردید به دل راه نمی‌دهند و قصد دارند این اتحاد و همدلی را در راستای پیشرفت و توسعه سرزمین‌شان حفظ کنند.

سالاری ادامه داد: مردمی که احساسات پاک خود را تقدیم کاروانسالاری کردند که دغدغه مردم دارد و آمده بودند تا با حضورشان از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایشان قدردانی کنند، چنانکه بسیاری از عزیزان استقبال کننده به‌دلیل ازدحام پرشور، امکان حضور در ورزشگاه را نیافتند.

وی افزود: شیرینی این استقبال پرشکوه، با توجه ویژه رئیس جمهور محترم و همراهان گرامی به مطالبات تاریخی و تصویب طرح‌های اساسی و زیربنایی کامل شد و بار دیگر بارانی از جنس امید بر بوشهر باریدن گرفت.

استاندار بوشهر ادامه داد: در ایجاد این شور امیدبخش، همه مردم و بیش از همه جوانان نقش داشتند که بر خود لازم می‌‌بینم در مقابل این شور و نشاط، مراتب تقدیر و تشکر خود را نثار تک‌تک آن عزیزان کنم و بدین طریق اعلام بدارم که، این شور و حضور، باعث سنگین‌تر شدن بار مسئولیت خدمتگزاران شما در دولت شده است و امیدواریم با عنایت پروردگار بتوانیم این حس اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید را با اهتمام ویژه، پاسخی در خور شان مردم استان بدهیم. در ضمن از اینکه امکان حضور همه استقبال‌کنندگان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میسر نشد صمیمانه پوزش می‌طلبم.

وی بیان داشت: به عنوان نماینده دولت در استان بوشهر، از همراهی و همدلی آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم بوشهر، نماینده اندیشمند استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی نهایت تشکر را دارم.

سالاری گفت: از دست‌اندرکاران و همراهان این حماسه پرشکوه، از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین استان و شهرستان بوشهر، فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران، دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون، نخبگان، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی، ستاد مردمی استقبال، رسانه‌های جمعی، اصحاب قلم و اندیشه، تشکل‌ها و گروه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، سایر اقشار و اصناف از جمله ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان و همه دوستداران استان عزیز که در طی این سفر ازهیچ کوشش و مساعدتی فروگذاری نکردند نهایت قدردانی را می‌کنم.

پیام تقدیر دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از کاروان تدبیر و امید

دبیر ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از کاروان تدبیر و امید نیز در پیامی آورده است: استقبال گسترده و شورآفرین مردم استان بوشهر از حجت الاسلام والمسلمین جناب دکتر روحانی و اعضای محترم دولت تدبیر و امید به استان بوشهر برگ زرین دیگری در تاریخ استان بوشهر به یادگار گذاشت. به گواه بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران هم استانی استقبال روز 23 دی 1393 مردم از رئیس دولت تدبیر و امید در تاریخ بوشهر بی سابقه بوده و علاوه بر این به قول یکی از همراهان جناب رییس جمهور، استقبال مردم بوشهر سرآمد همه سفرهای استانی دکتر روحانی نیز تاکنون بوده است.

اکبر صابری افزود: استقبال گسترده و استثنایی از جناب دکتر روحانی به حدی بود که برای اولین بار در سفر یک رییس جمهور به استان بوشهر بدلیل ازدحام جمعیت و پر شدن ورزشگاه شهید بهشتی بسیاری از استقبال کنندگان خصوصا بانوان، امکان حضور در ورزشگاه را نیافتند.

وی ادامه داد: واقعا مردم مهربان و میهمان نواز استان بوشهر در استقبال از ریاست محترم جمهور سنگ تمام گذاشتند؛ حضور گسترده و توام با نظم و انضباط مردم استان بوشهر از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه استان در استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید ضمن اینکه جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم استان را به نمایش گذاشت؛ حضوری معنادار بود.

صابری گفت: شاید مهمترین تعبیر و معنای این خیل حضور، پیامی به رییس جمهور فرهیخته و دانشمند بود که ملت پای پایمردی های شما در تحقق وعده های انتخاباتی اتان مثل "حقوق ملت و مد نظر قرار دادن خواست  و منافع آنان" ، "ایجاد محیط امن و آزاد" ، "مقابله با خودسری ها و قانون شکنی و افراطی گری" ، "پایان دادن به بداخلاقی‌های سیاسی" ، "اجرای بدون تنازل قانون اساسی" ، "آزادی بیشتر رسانه‌ها و مطبوعات" ، "فرهنگ مدارا" ، "تعامل سازنده‌ با دنیا و رفع تحریم های ظالمانه" ، "مهار تورم و بهبود معیشت مردم" و.... ایستاده است.

وی ادامه داد: تشکر ویژه داریم از جوانان حماسه ساز استان که حضور پرشورشان بار مسئولیت مسئولان استانی و کشوری را در برآوردن مطالبات به حق شان در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اشتغال، ازدواج و....  دوچندان کرده است.

صابری اضافه کرد: در استقبال پرشور و مشحون از مودت از جناب رییس جمهور اقوام و اقلیت های مذهبی استان نیز حضوری چشمگیر داشتند. این حضور ارزشمند را پاس داشته و صمیمانه قدردانی می شود.

وی خاطرنشان ساخت: ستاد مردمی استقبال از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید بر خود فرض می داند از حامیان دولت و اشخاص حقیقی و شرکت های خصوصی که در تامین هزینه های تبلیغات و اطلاع رسانی، این ستاد را یاری و مساعدت کردند صمیمانه سپاسگزاری کند.

وی تصریح کرد: همچنین زحمات اعضای شورای هماهنگی ستاد استقبال مردمی استان، مسئولان و اعضای پرتلاش ستادهای مردمی استقبال در شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان و جوانان پرشور و شعوری که همکاری جانانه ای با ستاد استان و شهرستان ها داشتند را قدر دانسته و سپاسگزاری می کنم.

 وی گفت: حضور اقشار مختلف شما مردم عزیز اعم از خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، اصحاب پرتلاش رسانه های مکتوب و دیجیتال، صدا و سیما، دانشجویان، دانش آموزان، عشایر غیور و با نشاط استان، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، همچنین تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان را شایسته سپاس گزاری دانسته و مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را تقدیم می دارم.

صابری افزود: استاندار جوان و پرتلاش و مدیران زحمتکش استان نیز روزها و هفته های پرکاری را برای میزبانی از دولت تدبیر و امید و ارایه پیشنهادات و طرح های کارشناسی شده گذراندند که جا دارد ضمن خسته نباشید از ایشان تشکر و قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم در سایه توجهات الهی و حمایت های مردم همیشه در صحنه استان، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گشایشگر افق های جدید توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی و اشتغال در استان زرخیز بوشهر شود.

کد N676691

وبگردی