آفتاب

نصرالله: مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگریست

نصرالله: مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگریست

دبیر کل حزب الله لبنان در مصاحبه خود با شبکه المیادین که بخش‌های دیگری از آن منتشر شده تاکید کرد که مقاومت با سلاح‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند در هر جنگی با اسرائیل پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید حسن نصرالله،‌ دبیر کل حزب الله لبنان در این مصاحبه که قرار است مشروح آن امشب پخش شود گفت: مقاومت در لبنان قدرت‌مندتر از هر زمان دیگری است و هر سلاحی را که به ذهن خطور کند، در اختیار دارد. ما در هر جنگی می‌توانیم پیروز یرون بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل به دنبال پیروزی قاطع و سریع در جنگ آتی است اما به آنها تاکید می‌کنم که این امر غیرممکن است.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین تصریح کرد: لطمه و خدشه‌ای به توانایی‌های جنگی مقاومت وارد نشده است و اگر اسرائیل بر روی این مساله حساب بازکرده،‌ دچار اشتباه فاحشی شده است.

سیدحسن نصرالله در ادامه گفت: ما سلاح‌هایی در اختیار داریم که با آن می‌توانیم در مقابل هر حمله اسرائیل پیروز شویم.

دبیر کل حزب‌ الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المیادین، جزئیات شناسایی مزدوران دشمن اسرائیلی در داخل پیکره حزب‌الله لبنان را توضیح داده و به بررسی بسیاری از تصورات اشتباه و شایعاتی که در این خصوص وجود دارد، پرداخته است.

این مصاحبه سه ساعته دربرگیرنده آخرین مواضع حزب‌ الله لبنان درباره جنگ بین مقاومت و اسرائیل اوضاع سوریه و عراق، عربستان، ایران، بحرین، مسائل مربوط به وهابیت و نیز مذاکره بین حزب‌ الله و جریان المستقبل است.

انتهای پیام

کد N676346

وبگردی