آفتاب
خوشبخت:

طرح جدید عوارض تابلوهای تبلیغاتی توسط شهرداری اردبیل ارائه شود

طرح جدید عوارض تابلوهای تبلیغاتی توسط شهرداری اردبیل ارائه شود

اردبیل – رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خواستار ارائه طرح جدید برای دریافت عوارض از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی الله خوشبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل پیشنهاد افزایش ۱۰ درصد تعرفه تابلوهای تبلیغاتی نیازمند تحلیل کارشناسی است.

وی افزود: نابسامانی در نحوه فعالیت و مدت زمان فعالیت تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری مشاهده می شود که نیاز دارد شهرداری تا یک ماه آینده برنامه منسجمی برای دریافت عوارض این دو حوزه ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نامه پیشنهادی تعرفه عوارض شهرداری را قائل به برخی تغییرات دانست و افزود: با اعمال تغییرات پیشنهادی اعضای شورا می توان تعرفه های جدید را اعمال کرد.

به گفته خوشبخت در نامه پیشنهادی برای دریافت تخفیفات سابقه نیروهای حجمی شهرداری از پنج سال باید به سه سال کاهش یابد.

وی افزود: علاوه بر این تشخیص استفاده از فن آوری نوین در ساختمان برای ۱۰ درصد تخفیفات باید به تائید نظام مهندسی ساختمان رسیده و هزینه ای از سوی این نهاد دریافت نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل پیشنهاد بعدی را عدم ضرورت مراجعه کتابفروشان شهره به این حرفه به شورای شهر برای دریافت تخفیفات دانست.

در پایان این جلسه اعمال این تغییرات به تصویب اعضای شورای شهر رسید و مقرر شد شهرداری تا یک ماه‌ آینده برنامه تعرفه خود برای تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری را به شورای شهر ارائه کند.

کد N676141

وبگردی