آفتاب

جبهه عمل اسلامی اردن اهانت مجدد به حضرت محمد(ص) را محکوم کرد

جبهه عمل اسلامی اردن اهانت مجدد به حضرت محمد(ص) را محکوم کرد

جبهه عمل اسلامی اردن ضمن محکوم کردن اهانت مجدد رسانه فرانسوی به حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده بزرگ خداوند، از دوگانگی مواضع در قبال مبارزه با تروریسم انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه رای الیوم، جبهه عمل اسلامی اردن یکی از مهمترین احزاب مخالف این کشور با صدور بیانیه ای توهین روزنامه شارلی ابدو فرانسه به حضرت محمد(ص) را محکوم و خواستار عذرخواهی آن از مسلمانان به خاطر این توهین عمدی شد.

در این بیانیه آمده است: ما در حزب عمل اسلامی این اقدام را محکوم می کنیم و از ادامه اهانت این رسانه به حضرت محمد(ص) ابراز انزجار می کنیم و خواستار عذرخواهی از اهانت عمدی هستیم.حزب عمل اسلامی اهانت به رسول الله(ص) از سوی هر طرف و تحت هر عنوانی که باشد را مورد انزجار قرار می دهد زیرا اهانت به شخص رسول گرامی اسلام در واقع اهانت به همه مسلمانان در سراسر جهان است.

حزب عمل اسلامی اردن ضمن محکوم کردن هر اقدام خشونت باری از سوی هر طرفی که سر زده شود درباره بهره برداری از حادثه فرانسه برای شروع حمله صلیبی ضد منطقه هشدار داد و بیان کرد: سرنوشت هر جنگی و هجمه ای علیه امت مسلمان سرنوشتی بهتر از جنگ جرج بوش علیه افغانستان و عراق پیدا نخواهد کرد.

این حزب اردنی از سیاستهای دوگانه در قبال مبارزه با تروریسم انتقاد و اعلام کرد: در شرایطی که گفته می شود که راهپیمایی در فرانسه علیه ترویسم است شاهد هستیم که سردسته بزرگترین باند تروریسم و جنایت در جهان یعنی نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پیشاپیش این راهپیمایی حرکت می کند در حالی که هنوز خون هزاران فلسطینی خشک نشده است.اگر آنگونه که ادعا می شود این راهپیمایی در حمایت از آزادی بیان است چرا نمایندگان کشورهایی که هزاران نفر از مردم خود را پشت میله های زندان انداخته اند در آن حضور داشتند.

کد N676124

وبگردی