آفتاب
سردار نقدی:

تحولات فرانسه با هدف خشن نشان دادن اسلام است

تحولات فرانسه با هدف خشن نشان دادن اسلام است

مشهد- رئیس بسیج مستضعفین گفت: امروز برنامه‌ های فرانسه و طراحی‌های غرب برای این است که بگویند اسلام خشن است و باید آنها را از بين ببريم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با نخبگان بسیج مداحان كه در محل هتل محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد، گفت: امروز میدان جنگ ما با دشمن، جنگ فرهنگی است، چرا که سلاح‌های نظامی دشمن علیه ما ناتوان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حادثه تروريستی در فرانسه افزود: امروز این برنامه‌ها و طراحی‌های غرب برای این است که بگوید اسلام خشن است و باید آنها را بکشیم و امروز فرانسه نیز با چنین اقداماتی می‌خواهد به جنایات خود مشروعیت ببخشد، چرا که به سادگی شاهد سراسيمگی آنان از ایجاد موج اسلام ‌خواهی در غرب هستیم.

تحولات فرانسه در صف اول تظاهرات قرار دارد

وی ادامه داد: امروز آنها داستانی را به شکل ساختگی ایجاد کرده و اینکه چند نفر را می‌کشند و بعد به مساجد حمله می‌کنند، راهپیمایی و تظاهرات می‌کنند و به مقدسات توهین می‌کنند که اوج این توهین را امروز می‌بینیم که مجدداً در نشریه‌ای با تیراژ چند هزار میلیونی به پیامبر (ص) اهانت کرده‌اند، اما انگیزه آنان چیست؟

سردار نقدی بيان داشت: نكته اینجاست که در رأس استکبار، رژیم صهیونیستی قرار داشته اما چرا همین حامی تروریست، امروز در تحولات فرانسه در صف اول تظاهرات قرار دارد. این کشتارها در فرانسه به‌ دست چه کسی صورت گرفته است؟ اگر آنها مخالف کشتار هستند پس چرا از گروه‌های تروریستی و وهابیت حمایت و حتی خود آنها سازنده این گروه ‌ها هستند؟

وی ادامه داد: چرا کنگره آنها برای چنین کشتارهایی بودجه مشخص می‌کنند و در کنار تروریست عکس می‌گیرند و به آنها پول می‌دهند؟ اینها همه سؤالاتی است که مردم غرب و افکار عمومی غربی در ذهنشان ایجاد شده و به دنبال پاسخ سوالات خود هستند و امروز سران غربی نظیر سران فرانسوی، از پاسخ به این سؤالات ناتوان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اینها همه داستان و برنامه‌هایی است که خودشان طراحی کردند تا رنگ جنایت خود را پاک کنند، چرا که امروز افکار عمومی کشورهای غربی در برابر چنین اقداماتی، متحیر و مردم آنها از سران خود سؤال می‌کنند و همچنین مسئله دیگر این است که امروز به دلیل همین اقدامات استکبار، مردم غربی به سمت اسلام گرویده‌اند.

استكبار از موج اسلام خواهی سراسيمه شده است

سردار نقدی اضافه كرد: استکبار و به ویژه فرانسه از موج اسلام‌خواهی در اروپا وحشت‌ زده شده و دستپاچه‌ است و تمامی این داستان‌ها و برنامه‌های آنها، عکس‌العمل‌های آنان در برابر همین موج اسلام‌خواهی در اروپا است.

وی در بخشي ديگر از سخنانش با اشاره به جنگ فرهنگي افزود: در هشت سال دفاع مقدس شاهد جهاد بی‌ نظیر رزمندگان اسلام و قهرمانی‌ های سربازان ولایت و صلابت باشکوه ولایت در برابر استکبار بودیم که در همان جنگ نیز سلاح‌ های دشمن را کُند کردیم و امروز این جنگ به جایی رسیده است که دشمن دیگر توان رویاروی با ما را ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز در عرصه میدان فرهنگی نیازمند حضور جدی بسیج مداحان هستیم، چرا که استکبار، دیگر نمی‌تواند در حوزه نظامی در مقابل ما قرار گیرد و لذا تلاش ‌شان جنگ در حوزه فرهنگ است و بسیجیان به ویژه ذاکران اهل‌ بیت و بسیج مداحان در صف مقدم این جنگ حضور داشته و سرداران بزرگ جبهه فرهنگی هستند.

امروز بايد در جنگ فرهنگی ايستادگی كرد

سردار نقدی گفت: امروز در جنگ فرهنگی نیز همانطور که در هشت سال دفاع مقدس پای ولایت و رهبری محکم ایستادیم، باید ایستادگی کرده و با پیروی از ولایت در مسیر اهداف بلند انقلاب اسلامی گام برداریم و به برکت همین پیروی از ولایت، خداوند در همه عرصه‌ها پیروزی بزرگی را به ما بخشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حوادثی را که در فلسطین شاهد هستیم نمونه‌ای از این عکس‌العمل‌هاست، عراق نمونه‌ای دیگر از وحشت غرب و استکبار از فراگیر شدن اسلام است و امروز حوادث فرانسه نیز از همین وحشت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اینها اینقدر کشته شدن آدم‌ ها برایشان مهم بوده، پس چرا در برابر کشته شدن چند نفر چنین تظاهراتی به‌ پا کرده و چنین کشت و کشتاری به راه انداختند و چنین مساجد را به آتش می‌کشند، اما در برابر کشته شدن 2 هزار نفر در غزه که 558 تن از آنان کودکان معصوم و بی‌گناه بودند، نه تنها سکوت کرده، بلکه تظاهرات مردم فرانسه را نیز سرکوب کردند.

اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند

سردار نقدی اظهار کرد: هنوز یک سال از ماجرای افریقا نگذشته است، گروهی از مسیحیان افراطی فرانسوی به آفریقا حمله کرده و مراکز مسلمانان را سوزاندند و مسلمانان را زنده زنده به آتش کشیدند و این جنایت از همین فرانسوی‌ها بود و امروز مشخص است که با چنین وضعیتی باید چنین داستان‌هایی را سر هم کنند تا به جنایت خود مشروعیت ببخشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: غبارهای فتنه فرو می‌نشیند و مردم حق را از باطل تشخیص می‌دهند و مطمئن باشید که نه تنها مردم فرانسه بلکه افکار عمومی غرب با نشستن غبار فتنه، سؤالات جدی ‌تری در آینده خواهد داشت و عجز غربی ‌ها از پاسخ به این سؤالات سبب تمایل فراگیر غربی ‌ها و اروپایی‌ ها به اسلام می‌ شود.

وی تصریح کرد: امروز با چنین تحولاتی به یاد همان وعده‌ای می‌افتیم که امام راحل به ما دادند و فرمودند «اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند» و امروز و این قرن، همان قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است و جهان به سمت اسلامی شدن پیش می‌رود.

کد N675826

وبگردی