آفتاب
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

ضرورت بازبینی و ساماندهی چارت سازمانی کلیه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان

ضرورت بازبینی و ساماندهی چارت سازمانی کلیه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان

نظارت فرمانداری‌ها بر عملکرد ادارات شهرستان و بخش‌های تابعه باید به طور مستمر و براساس شرح وظایف و مأموریت‌های محوله باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: نظارت فرمانداری‌ها بر عملکرد ادارات شهرستان و بخش‌های تابعه باید به طور مستمر و براساس شرح وظایف ومأموریت‌های محوله، در ‌‌‌نهایت با هدف تعامل و همکاری‌های همه جانبه در تمامی ابعاد صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، عباداله کامکار، با بیان این مطلب در بازدید از فرمانداری شهرستان کرج اظهار داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در اختیار فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه اعم از نیروهای متخصص و فضاهای اداری بنحوی که ماموریت‌های سازمانی وجایگاه حاکمیتی حفظ و صیانت گردد؛ باید مورد توجه قرار گیرد.

کامکار تصریح کرد: آموزش می‌تواند نقش موثر و به سزایی در ارائه صحیح خدمات مردم داشته باشد و فرمانداران می‌توانند با همکاری اداره کل آموزش و پژوهش استانداری و با بهره‌مندی از اساتید اهل فن در تمامی حوزه‌های ماموریتی به منظور آموزش مدیران شهرستان‌ها برنامه ریزی داشته و با تدوین تقویم آموزشی به صورت کارگاهی و کاربردی دوره‌های تخصصی را برگزار کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بر ضرورت بازبینی و ساماندهی چارت سازمانی کلیه فرمانداری‌ها و بخشداریهای تابعه استان نیز تأکید کرد.

وی گفت: باید برای یکپارچه سازی شبکه اتوماسیون و پورتال استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه با سایر دستگاه‌های اجرایی استان از طریق اجرای زیرساخت‌های شبکه دولت الکترونیک پیگیری و اقدام شود؛ چراکه با این عمل هزینه‌های ارسال و مراسلات کاهش یافته و انتقال و تبادل اطلاعات در کمترین زمان صورت می‌پذیرد.

کامکار در خصوص آموزش نیروهای IT در فرمانداری‌ها نیز گفت: آموزش نیروهای IT فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه به منظور هرچه بهتر برگزاری فرآیند سیستمی رایانه انتخابات توسط اداره کل فن آوری اطلاعات و امنیت استانداری البرز صورت می‌گیرد.

کد N675030

وبگردی