آفتاب
مدیرکل زندان‌های گیلان:

برای موفقیت، نیازمند نگرش نو بر تحقیق و پژوهش هستیم

برای موفقیت، نیازمند نگرش نو بر تحقیق و پژوهش هستیم

مدیرکل زندان‌های گیلان سه محور اصلی تاسیسات، تجهیزات و خدمات را به‌عنوان بستر اصلی برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: برای رشد کمی و کیفی این شاخص‌ها نیازمند نگرش نو و تحول مبتنی بر تحقیق و پژوهش و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان در دیدار با رییس کل دادگستری گیلان، همکاری و هماهنگی فی مابین مدیریت زندان‌های استان با روسای دادگستری را در چارچوب سیاستهای قوه قضاییه امری ضروری دانست و گفت: در مجموعه قضایی کشور به تعبیر ریاست سازمان زندان‌ها، مدیریت جزیره‌ای ممکن نبوده و ما در پیشبرد اهداف خود نیازمند همراهی همگی اعضا به‌ویژه رییس کل دادگستری استان خواهیم بود و در این مسیر حمایت، هدایت و همراهی رییس شورای قضایی استان می‌تواند موجبات سربلندی و سرافرازی ما را در اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

وی به برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت خود برای ارتقا و توسعه زندان‌های استان از سه محور اصلی تاسیسات، تجهیزات و خدمات به‌عنوان بستر اصلی برنامه‌های خود یاد کرد و گفت: برای موفقیت و رشد کمی و کیفی این شاخص‌ها نیازمند نگرش نو و تحول مبتنی بر تحقیق و پژوهش و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود هستیم.

سیاوش‌پور رییس کل دادگستری استان نیز در ادامه این دیدار بر مدیریت فروتنانه و تواضع عزتمندانه به‌عنوان پیش شرط موفقیت در اهداف سازمانی یاد کرد و تعامل با مسئولان اجرایی و قضایی استان را برای حل مشکلات و معضلات زندانهای استان ضروری دانست.

رییس شورای قضایی استان گیلان از عزم دستگاه قضایی برای کاهش جمعیت کیفری با بهره گیری از امکانات و تاسیسات قانونی خبر داد و از مدیرکل زندان‌های استان خواست تا با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها، همفکری و هم اندیشی با جامعه قضایی استان به‌ویژه معاون قضایی، دادستان‌ها و قضات ناظر زندان را مدنظر خود قرار دهد.

توجه به تعهد و تخصصها در بهره گیری از نیروها، ارتقای سامانه های امنیتی و کنترل هوشمندانه زندانها از دیگر موضوعات مورد توجه رییس دادگستری استان در این دیدار بود.

وی همچنین نیاز به تاسیس بند زنان در محدوده شرق و غرب گیلان را یک ضرورت برای رفاه حال خانواده آنان خواند که نیازمند برنامه ریزی و تدبیر مناسب مدیرکل زندانهای استان شد.

رییس کل دادگستری استان نیز در پایان این دیدار ضمن تبریک انتصاب سید حمید حسینی به سمت مدیرکل زندانهای استان اظهار امیدواری کرد با آغاز مدیریت جدید زندانهای استان شاهد تصمیمات مدیریتی ارزنده و مدیریت موفق در صحنه، در این بخش قضایی باشیم.

انتهای پیام

کد N674499

وبگردی