آفتاب
زارع خبر داد:

باند دوم جاده برازجان- اهرم سال آینده تکمیل می شود

باند دوم جاده برازجان- اهرم سال آینده تکمیل می شود

بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: باند دوم جاده برازجان- اهرم سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: استقبال پرشور و اشتیاق مردم از رئیس‌‌جمهور محترم حماسه‌ای بزرگ در تاریخ سیاسی استان بوشهر رقم زده است.

زارع بیان داشت: برنامه‌ریزی برای توسعه همه‌جانبه دشتستان از موضوعات مهمی است که طی یک سال گذشته به آن توجه داشته‌ایم و اقدامات کارشناسی فراوان در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طرح برنامه‌های سازگار با سند توسعه دشتستان از مسائلی است که به آن توجه داشته‌ایم، تا از این طریق مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند را مرتفع سازیم.

فرماندار دشتستان گفت: ظهر امروز عملیات اجرایی احداث سد دالکی با حضور وزیر محترم نیرو آغاز شد و این مهم تحولی عظیم در کشاورزی دشتستان ایجاد خواهد کرد.

زارع اذعان داشت: تکمیل بزرگراه برازحان- گناوه از دستاوردهای مهمی است که با عنایت ویژه دولت در آینده نزدیک شاهد تحقق آن خواهیم بود.

وی افزود: تکمیل باند دوم جاده برازجان- اهرم از پروژه‌های ارزشمندی است که عملیات اجرایی آن سال آینده شروع می‌شود و سبب تسهیل عبور و مرور بین دو شهرستان دشتستان و تنگستان می‌شود.

زارع عنوان کرد: مشکلات شهرستان دشتستان و راه‌‌حل رفع این مشکلات را در قالب 150 پیشنهاد از پروژه‌های کلان و متوسط تدوین کرده‌ایم و برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

استان بوشهر بزرگترین تولید کننده گاز کشور است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان بوشهر بزرگترین تولید کننده گاز کشور است، ولی هنوز بسیاری از مناطق روستایی و برخی نقاط شهری ما از نعمت گاز خانگی محروم هستند که این موضوع را نوعی بی‌عدالتی و اجحاف در حق مردم می‌دانیم.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عنوان کرد: ضعف مدیریتی یکی از عواملی است که سبب عقب‌ماندگی دشتستان در زمینه‌های مختلف شده است.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: بسیاری از پیگیری‌هایی که نماینده استارت و کلنگ اولیه آنها را می‌زند نیاز به پیگیری مدیران و مسئولان محلی و استانی دارند تا نتیجه مطلوب و مدنظر حاصل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پتروشیمی دشتستان هم‌اکنون سرمایه‌گزار و خوراک آن مشخص شده است و نیازمند هماهنگی‌ مدیران محلی و استانی برای احداث است.

موسوی‌نژاد گفت: در ایام گذشته با مسئولان مپنا دیدار داشتیم و ایشان آمادگی خود برای احداث آب‌شیرین‌کن در استان اعلام کرده است و مسئولان استانی و محلی باید این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی و احداث آب‌شیرین‌‌کن در استان ادامه دهند.

کد N674194

وبگردی