آفتاب
انصاری:

سیاست دولت تکیه بر مردم و مشارکت دادن مردم در همه امور است

سیاست دولت تکیه بر مردم و مشارکت دادن مردم در همه امور است

بوشهر - معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سیاست دولت تکیه بر مردم و مشارکت دادن مردم در همه امور است.

به گزارش خبرنگار مهر, حجت الاسلام مجید انصاری سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: خدواند را سپاسگذارم که توفیق همراهی کاروان دولت تدبیر وامید به استان بوشهر در استان سلحشور، متمدن و دریا دل و استان بوشهر عنایت کرد و توفیق بزرگی بود

وی ادامه داد: استقبال شکوهمند و پر شور مردم شریف استان از دولت و خدمتگذاران خود به عمل آوردند و از نان و مردان این استان تقدیر وتشکر می کنیم

انصاری افزود: در برنامه های سفرهای استانی رئیس جمهور کمیته ای تحت معاون اجرای ومعاون برنامه ریزی وبودجه وبا حضور استاندار محترم و مدیران دولت مسائل مختلف را ارزیابی می کنند و توان دولت را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه رویکر وعده غیر عملی نیست، اذعان داشت: سعی بر این است که دولت طرحی را تصویب می کند در مدت زمانی پیش بینی شده به پایان برسد.

انصاری خاطرنشان ساخت: اولویت اول در اتمام پروژه های نیمه تمام است و هر روزی که طرح وپروژه به بهره برداری برسد از ان استفاده می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز به لطف خداوند، حضور مردم در صحنه، رهبری حضرت امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری عظمت ایران پایدار است و تمام جهان به عظمت اقتدار ایران پی برده اند و نیازمند است که در مبارزه با ترورسیم با ایران همکاری کنند.

وی تاکید کرد: در پرتو پایداری مردم کشور ایران مراحلی را پشت سرگذاشته است.

انصاری افزود: خوشبختانه در این دولت گام های برای برداشتن این تحریم ها برداشته شده و بقیه تحریم ها با تدبیر سربازان این دولت برخواهیم داشت. تحریم ظلم به مردم است. فرماندهی عملیاتی رئیس جمهور این ظلم از سر مردم برداشته خواهد شد.

وی گفت: توطئه ارزان کردن نفت از سوی بعضی کشورهای به قیمت خود زنی آنها خود خواهد بود. از این توطئه عبور خواهیم کرد؛ ما در دولت از ابتدا بر اساس تدبیر رئیس جمهور برنامه ریزی برای ساماندهی کشور در برنامه داشتیم. سیاست دولت تکیه بر مردم و مشارکت دادن مردم در همه ی امور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: شما مدیران هستید که با نام اهلبیت پرچم عمرانی و آبادنی را برافراشته اید، ازدیدگاه قرآن ارزش انسان نماینده خدا در زمین  عمران و آبادنی را به انسان واگذار کرده است.

وی تصریح کرد: هر گامی که برای ساخت بوشهر و دشتی عزیز یک عبادت بزرگ است که به تدبیر امام  فکر نکنم هیچی  عبادتی بزرگتر از خدمت به محرومین باشد.

انصاری افزود: دولت در اولویت های گذار یهای که برای عمران و آبادنی کرده تاکید به منابع دولت نخواهد بود و آن منبع نامحدود حضور مردم و سرمایه گذاری مردم خواهد بود.ما برای توسعه سرمایه گذاری در عرصه نفت و گاز که هزینه زیادی می خواهد سیاست عزت مصلحت را پی بگیریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما بدون سرمایه گذاری ومشارکت مردم نمی توانیم دولت را بزرگ کنیم؛ سه و نیم میلیون حقوق بگیر بسیار زیاد است.

وی افزود: سیاست دولت آرامش و نشاط اعتدال دوری فساد دوری از خشونت این کشور ناخدای دارد که رهبر فزرانه انقلاب است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: مهار تورم خروج از بازار تلاش برای رفع تحریم های ظالمانه از اقدام دولت است.

وی گفت: با بحران آب در تمام کشور مواجه هسیتم و در آینده برنامه دولت برنامه ریزی در سواحل جنوبی وتوسعه سواحل در استان بوشهر هرمزگان خوزستان سیستان و برای توسعه این استانها برنامه ریزی باید داشته باشیم.

انصاری اظهار داشت: باید برنامه ریزی کرد و از قطره قطره آب برنامه ریزی کنیم و از شیوه های سنتی استفاده نکنیم واز شیوه های جدید استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: دولت باید هشت میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی صرف رفع مشکل آب بکند که یکی از اولویت های دولت تدبیر وامید آب است.

کد N674193

وبگردی