آفتاب
مقتدایی:

اوضاع اقتصادی مسجدسلیمان بر اقتصاد كشور تاثیرگذار است

اوضاع اقتصادی مسجدسلیمان بر اقتصاد كشور تاثیرگذار است

اهواز - استاندار خوزستان گفت: اوضاع اقتصادی شهرستان مسجدسلیمان در وضعیت اقتصادی كشور تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در مراسم كلنگ زنی كارخانه آلومینیوم كاوه خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان اظهار كرد: امیدواریم با رسیدن به مرحله عملیاتی پروژه شاهد پیشرفت و عمران شهرستان مسجدسلیمان باشیم چرا كه اوضاع اقتصادی مسجدسلیمان در وضعیت اقتصادی كشور تاثیر گذار است.

وی افزود: امیدواریم با بهره برداری از این طرح زمینه ای برای شكوفایی صنایع پائین دستی پتروشیمی ایجاد و شاهد رونق و توسعه صنعت در راستای آسایش مردم این شهرستان باشیم.

استاندار خوزستان تصریح كرد: این طرح با سرمایه بنیاد مستضعفان در حال اجراست. هر عمران و آبادی زمانی در مردم تعلق خاطر ایجاد می كند كه احساس كنند از آن نفعی می برند.

امید به افتتاح كارخانه آلومینیوم در سال 96

سید عباس حسینی مدیرعامل كارخانه آلومینیوم كاوه خوزستان نیز در این مراسم عنوان كرد: دستاورد اصلی این پروژه ایجاد اشتغال خواهد بود كه امیدواریم با همت مردم و مسئولان این پروژه در نوروز سال 96 افتتاح شود.

وی بیان كرد: بهره برداری از این مركز و این محصول استراتژیك دستاوردی برای استان خواهد بود. این پروژه پس از چند سال تاخیر با پیگیری بنیاد مستضعفان و حمایت های استانداری خوزستان اجرایی شد.

مدیرعامل كارخانه آلومینیوم كاوه خوزستان در پایان گفت: در زمان عملیاتی شدن این پروژه 200 شغل مستقیم و 600 شغل غیر مستقیم ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار صبح امروز همچنین پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان مسجدسلیمان، از روند بازسازی فرودگاه این شهرستان و كارخانه پتروشیمی این شهر بازدید كرد. در این بازدیدها معاونان استاندار و مسئولان محلی نیز حضور دارند.

 

کد N673881

وبگردی