آفتاب
سردار نقدی در همایش روز بسیج رسانه

حوادث اخیر پاریس برای مقابله با موج اسلام گرایی در اروپا بود

حوادث اخیر پاریس برای مقابله با موج اسلام گرایی در اروپا بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تحلیل‌های کارشناسان مبنی بر مسلمان شدن اکثر کشورهای اروپایی تا پایان قرن جاری گفت: حوادث تروریستی اخیر در پاریس نیز برای مقابله با موج اسلام گرایی انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی در مراسم بزرگداشت بسیج رسانه و تجلیل از خانواده شهدای رسانه با بیان اینکه امروز ابرقدرت ها اتاق فکر خود را به پشت استادیوهای فضای مجازی و رسانه ای منتقل کردند اظهار داشت: آنها با این ابزار تلاش می کنند تا افکار ملت‌ها را به دست گرفته و به اهداف خود برسند. از همین رو دیدم که چطور در جریان فتنه با سناریوسازی به وسیله رسانه ها اتفاقات را بزرگ نمایی کردند.

وی ادامه داد: در جریان فتنه 88 فردی را از انگلیس فرستادند تا خانمی را بکشد و به این وسیله با تصویر برداری، سحر رسانه های کردند تا انقلاب را خشن و آدم کش جلوه دهند؛ دقیقا مانند بازی ای که اخیرا در جریان حوادثی مانند اسیدپاشی صورت دادند.

سردار نقدی افزود: آنها به وسیله داعش به دنبال جنگ شیعه و سنی هستند و در حادثه فرانسه نیز قوی ترین احتمال همان سناریوسازی است، زیرا اروپایی ها در حال حاضر با موج اسلام گرایی مواجهند و طبق تحلیل ها تا پایان قرن جاری اکثر کشورهای اروپایی مسلمان می‌شوند. به همین خاطر به دنبال آن هستند که چهره اسلام را خشن نشان دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در عاشورای امسال شاهد بودیم که عده ای از شیعیان در فرانسه لاله های سرخ را به همراه بیانات امام حسین(ع) به مردم اهدا می کردند و اقدامات تروریستی اخیر نیز در واقع پاتکی به آن حرکت زیبا بود.

مراقب سناریوسازی‌ها باشیم/ جریان سازی رسانه‌ها علیه سپاه و بسیج

سردار نقدی ادامه داد: فرانسه که حامی منافقین، صدام و معارضان سوری بوده است حالا مرکز آزادیخواهی می‌شود! بنابراین باید مواظب این سناریوسازی‌ها باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز علیه سپاه و بسیج جریان رسانه‌ای راه انداختند تصریح کرد: دلیل این جریان سازی این است که در هوا پهپادهایشان را هوا فضای سپاه می گیرد، در دریا کماندوهایشان با خفت دستگیر می شوند و در زمین به وسیله نیروی زمین سپاه با تروریست هایشان مقابله می شود و نیروی قدس سپاه هم جلوی داعش را می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این زمانی هم که ما را تحریم می کنند قرارگاه سازندگی سپاه وارد عمل می شود و از سوی دیگر بسیج برای هدایت افکار جامعه راهیان نور را به راه می اندازد؛ به همین دلیل است که با سپاه و بسیج سر جنگ دارند.

 

 

کد N673632

وبگردی