آفتاب

تذکرات نماینده تنکابن به رئیس جمهور و 5 وزیر کابینه

تذکرات نماینده تنکابن به رئیس جمهور و 5 وزیر کابینه

نماینده مردم تنکابن به رئیس جمهور و 5 وزیر کابینه در خصوص مسائل مربوط به حوزه انتخابیه‌اش تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شریعت‌نژاد در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: در پرداخت معوقات فرهنگیان و تعیین تکلیف استخدام مربیان پیش دبستانی که مدت‌ها در انتظار استخدامند سرعت دهید.

نماینده مردم تنکابن و رامسر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: در تعیین الگوی مناسب کشت برای اقتصاد کشاورزی در غرب استان مازندران با توجه به کوچک بودن اراضی کشاورزی و عدم مساعدت و حمایت و عدم حمایت دولتمردان در هیچ یک از مراحل کاشت، داشت و برداشت و حتی بازاریابی محصولات تولیدی قبل از اعمال اهرم‌های صرف فیزیکی جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام کنید.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کمربندی‌های شهرهای رامسر، کلارآباد، عباس‌آباد، سلمان‌شهر و نشتارود را سرعت دهید، علیرغم پیگیری‌های انجام شده این پروژه‌ها همچنان معطل مانده است.

شریعت‌نژاد در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به تسریع در راه‌اندازی کارخانه خزرخز، گفت: این کارخانه به دلیل سوءمدیریت با وجود ظرفیت اشتغالزایی بیش از 1000 نفر تعطیل شده است.

نماینده تنکابن و رامسر خطاب به وزیر نیرو متذکر شد: مدیریت آب‌های روان دو شهرستان حوزه انتخابیه‌ام را خواستارم. متأسفانه در ماه‌های کم‌باران مشکل تأمین آب شرب و در ماه‌های پرباران مشکل آب‌گرفتگی و سیلاب و خسارات ناشی از آن را دارند.

وی در تذکری به رئیس جمهور گفت: الزام کردن بانک‌ها برای تمکین از مصوبات هیأت دولت در خصوص پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان برف سال گذشته در غرب مازندران و همچنین وعده پرداخت به ایثارگران و جانبازان را محقق کنید.

انتهای پیام

کد N673375

وبگردی