آفتاب
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان در نشست خبری:

هدف همایش٬ آمادگی برای انتخابات است/ برگزاری کنگره‌ها روند صعودی خواهد داشت

هدف همایش٬ آمادگی برای انتخابات است/ برگزاری کنگره‌ها روند صعودی خواهد داشت

سال‌هاست شورای هماهنگی همایشی را برگزار نکرده که هماکنون با توجه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و نگاه‌های مثبت دکتر روحانی به فعالیت‌های سیاسی احزاب٬ فضای فعالیت٬ رونق جدیدی گرفته است.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه مجموعه‌های اصلاح طلب متاثر از فضای جدید سعی‌ دارند فعالیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند؛ تصریح کرد: در این فضای جدید شاهد هستیم کنگره‌ها و همایش‌های احزاب اصلاح طلب کم کم در حال برگزاری است و این روند صعودی نیز خواهد بود.

احمد حکیمی‌پور گفت: با فضای به وجود آمده پس از روی کار آمدن دولت آقای روحانی٬ فعالیت احزاب برای برگزاری کنگره‌ها بیشتر شده است و بالطبع شورای هماهنگی اصلاح طلبان نیز اقدام به برگزاری همایش خود می‌کند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر هدف جبهه اصلاحات از برگزاری این همایش گفت: سال‌هاست شورای هماهنگی همایشی را برگزار نکرده که هماکنون با توجه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و نگاه‌های مثبت دکتر روحانی به فعالیت‌های سیاسی احزاب٬ فضای فعالیت٬ رونق جدیدی گرفته است.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های اصلاح‌طلب نیز متاثر از فضای جدید سعی‌شان بر این است که فعالیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند؛ از این رو است که شاهدیم کنگره‌ها و همایش‌های احزاب اصلاح‌طلب کم کم در حال برگزاری است و این روند صعودی نیز خواهد بود.

حکیمی‌پور در ادامه تاکید کرد: همایش سراسری اصلاح‌طلبان برای ارزیابی هرچه بیشتر مسائل روز؛ هماهنگی هر چه بیشتر اعضای درونی؛ رسیدگی به بحث‌های داخلی و همچنین آمادگی سازمانی برای انتخابات آتی برگزار می‌شود.

کد N672287

وبگردی