آفتاب

اعلام نتایج مسابقات قرآن نورالهدی

اعلام نتایج مسابقات قرآن نورالهدی

به گفته سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم، 367 نفر در دوره مسابقات قرآن نورالهدی قبول و حایز دریافت جایزه نقدی شده‌اند.

به گفته سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم، 367 نفر در دوره مسابقات قرآن نورالهدی قبول و حایز دریافت جایزه نقدی شده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسعود وادی‌پور از اعلام نتایج مسابقات قرآن نورالهدی خبر داد و گفت: نام‌نویسی در هفتمین دوره مسابقات قرآن نورالهدی پنجم شهریور آغاز شد و 20 آبان‌ماه به پایان رسید که در این مدت 9 هزار و 341 نفر برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کردند و از این تعداد 619 نفر در رشته تفسیر سه جزء و 8 هزار و 722 نفر نیز در رشته تفسیر یک جزء ثبت‌نام کرده بودند.

قبولی 367 نفر در مسابقات نورالهدی

وی با بیان این‌که «مسابقات تفسیر قرآن نورالهدی در دو رشته تفسیر یک جزء و تفسیر سه جزء قرآن کریم هر سال به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود» افزود: امسال با توجه به مطالبه رهبری مبنی بر واگذاری اجرای برنامه‌ها به بخش خصوصی، برگزاری این مسابقات به اتحادیه مؤسسات قرآن کشور واگذار و بر اساس تصمیم‌گیری‌های مشترک قرار شد به افرادی که در رشته تفسیر سه جزء از 100 نمره 85 به بالا و در رشته تفسیر یک‌جزء از 40 نمره 35 به بالا کسب کنند جوایزی اعطا شود.

وادی‌پور تعداد این افراد را 367 نفر از شرکت‌کنندگان در هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن نورالهدی اعلام و تصریح کرد: 33 نفر از شرکت‌کنندگان در رشته تفسیر سه جزء و 334 نفر در رشته تفسیر یک جزء موفق به کسب حد نصاب نمره شده‌اند.

وی در رابطه با زمان اعطای جوایز این افراد نیز گفت: قبل از پایان بهمن‌ماه 1393 وجه نقد هدایای این افراد به حساب آنان واریز خواهد شد.

سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم همچنین از افراد کسب کننده بیش از 70 درصد نمره این مسابقه به عنوان کسانی نام برد که گواهینامه «مفاهیم قرآن کریم» از اتحادیه موسسات قرانی اخذ خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N672166

وبگردی