آفتاب

کانادا خود را برای مقابله با تهدیدات آماده کرده است

کانادا خود را برای مقابله با تهدیدات آماده کرده است

در پی تهدید کانادا از سوی داعش که با انتشار ویدئویی آن لاین صورت گرفت، وزارت امور اضطراری و امنیت عمومی این کشور برای مقابله با تهدیدات صورت گرفته اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، استیون بلانی، وزیر امور اضطراری و امنیت عمومی کانادا در بیانیه گفت: آژانس‌های امنیتی کانادا وضعیت را از نزدیک زیرنظر دارند و اقدامتی برای مقابله با هر تهدیدی صورت گرفته است.

یک ویدئو روز یکشنبه در توییتر و کانال‌های شبه‌نظامیان برای تشویق حمله به کانادا منتشر شد. در این ویدئو یک مرد که می‌گوید کانادایی است و خود را "ابو انور ال کندی" معرفی می‌کند کانادایی‌ها را به افراطگرایی تشویق می‌کند.

در همین حال وزیر امور اضطراری و امنیت عمومی کانادا گفت: کانادا تهدید نخواهد شد و در مقابل تروریست‌ها می‌ایستد و در به کار گرفتن اقدامات لازم علیه تروریست‌ها تردیدی نخواهد داشت.

همچنین این وزیر کانادایی در بیانیه‌اش افزود، کانادایی‌ها باید هوشیاری خود را حفظ کنند اما مطمئن باشند که بخش‌های امنیتی و اطلاعاتی هنگامی که تهدید خاصی را دریافت کنند با شرکای خود هر اقدامی را که لازم باشد برای حفظ امنیت کانادایی‌ها انجام می‌دهند.

انتهای پیام

کد N671354

وبگردی