آفتاب
جمعه ای:

برگزاری سمینار و همایش ها رویکرد اجرایی داشته باشد

برگزاری سمینار و همایش ها رویکرد اجرایی داشته باشد

سمنان - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با تاکید بر اینکه برگزاری سمینارها و همایش ها باید عملیاتی و رویکرد اجرایی داشته باشد گفت: تعامل بین صنعت و دانشگاه باید بصورت کاربردی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر جمعه ای عصر یکشنبه در نشستی با فعالان بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در محل اتاق بازرگانی استان ضمن بیان اینکه استفاده محصولات نوین مانند پنل دیواری، سقفی و حضور شرکای تجاری ترک و چین نوآوری های صنعتی را به ارمغان آورده و سلیقه ساخت ساز را متحول کرده است اظهار داشت: به این منظور رعایت استانداردهای جدید صنعت ساختمان باید مد نظر گرفته شود و تولید محصولات نوین برپایه گچ با همکاری فعالان این رشته تجاری سازی و به بازار عرضه شود.

وی با مهم ارزیابی کردن بهینه سازی تولید گچ، رویکرد تولید محصولات گچ با تنوع نوین و استفاده کاربردی در صنعت ساختمان را در شرایط موجود رو به گسترش خواند.

مسئول کانون گچ دانشگاه سمنان نیز از برگزاری سومین همایش ملی گچ در مهر ۹۴ در استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش ملی بیان مسائل و بحث گسترده در خصوص صنعت گچ کشور است.

نجفی کانی در خاتمه تصریح کرد: به دلیل حجم بالای تولید گچ در استان سمنان و تجربیات فعالان این رشته سومین همایش ملی گچ با مشارکت دانشگاه، اتاق بازرگانی و اتحادیه گچ در برنامه کاری قرار گرفته است.

کد N670619

وبگردی