آفتاب

وزیر کشور لبنان: رد پای داعش در حملات تروریستی طرابلس مشهود است

وزیر کشور لبنان: رد پای داعش در حملات تروریستی طرابلس مشهود است

وزیر کشور لبنان امروز (یکشنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص انفجار انتحاری شمال این کشور اعلام کرد که اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد حمله از سوی داعش طراحی شده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، نهاد مشنوق، وزیر کشور لبنان در کنفرانسی خبری انفجار تروریستی شنبه شب در منطقه شیعه نشین جبل محسن در طرابلس لبنان را به شدت محکوم و به خانواده‌های قربانیان و تمام ملت لبنان تسلیت گفت.

وی اعلام کرد: باید به همه مردم لبنان و طرابلس اطمینان دهم که ما با عاملان این حملات تروریستی برخورد جدی می‌کنیم و تاکید می‌کنم که مردم طرابلس یک گروه واحد و متحد در برابر تروریسم هستند.

وزیر کشور لبنان با بیان اینکه اوضاع امنیتی در طرابلس تحت کنترل کامل نیروهای امنیتی است عنوان داشت: اقدامات امنیتی بیشتر در طرابلس اتخاذ نمی‌شود.

این مسئول بلندپایه حمله شنبه شب به یک کافه در طرابلس را جنایتی بزرگ خوانده و اعلام کرد که ارتش و نیروهای امنیتی نیازمند وحدت و همبستگی مردم و حمایتشان در مقابله با تروریسم هستند.

وزیر کشور لبنان در پایان اعلام کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته اطلاعات نشان می‌دهد که داعش در حملات طرابلس دست داشته است.

در حمله دو عامل انتحاری به یک کافه در شمال لبنان 11 تن کشته و 50 تن زخمی شدند. جبهه النصره در بیانیه‌ای مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

انتهای پیام

کد N670433

وبگردی