آفتاب
عضو جامعه روحانیت مبارز:

اصولگرایان به وحدت می رسند ‌

اصولگرایان به وحدت می رسند ‌

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما با برگزاری همایش های اصولگرایان در صدد ایجاد وحدت و همگرایی همه گروه های اصولگرا هستیم گفت: در این سلسله همایش ها به هیچ عنوان به دنبال انتخابات نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در جمع خبرنگاران سمنانی، با اشاره به برگزاری بیست همایش استانی اصولگرایان اظهار کرد: برگزاری این همایش ها در راستای ایجاد وحدت و صمیمیت در بین همه نیروهای اصولگرا و وفادار به ارزش های انقلاب اسلامی است و به هیچ عنوان ارتباطی با انتخابات آینده و از جمله انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ندارد.

وی با اشاره به محتوای همایش های استانی اصولگرایان خاطرنشان کرد: این همایش ها ربطی به انتخابات ندارد و از این رو اجازه طرح بحث انتخابات را در این همایش ها نمی دهیم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان این‌که همایش های استانی اصولگرایان تاکنون در نوزده استان کشور برگزار شده است، گفت: استان سمنان بیستمین استانی است که این همایش در آن برگزار خواهد شد.

تقوی با اظهار رضایت از برگزاری همایش های استانی اصولگرایان افزود: اصولگرایان مومن و معتقد به اصول و مبانی و ارزش ها هستند و با روندی که در همایش های استانی وجود دارد، تصور می‌کنم اصولگرایان حداقل در استان ها به وحدت برسند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز،با بیان این‌که در راستای همگرایی و وحدت اصولگرایان تاکنون سه کار مهم انجام داده ایم، تصریح کرد: یکی برگزاری جلسات شورای مرکزی اصولگرایان بوده که هر دو هفته یکبار برگزار شده است. دیگری برگزاری نشست هایی عمومی اصولگرایان بوده که تاکنون 5 همایش داشتیم که حضرات آیات نوری همدانی، مصباح یزدی، موحدی کرمانی، جنتی و علم الهدی در آن به ایراد سخنرانی پرداختند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، اضافه کرد: همچنین سومین کاری که در همین راستا انجام دادیم برگزاری همایش های استانی اصولگرایان بوده که در نوزده استان این همایش برگزار شده و عصر امروز در سمنان بعنوان بیستمین استان کشور نیز همایش اصولگرایان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید مجدد بر این‌که این همایش ها با انتخابات پیش رو ارتباطی ندارد، گفت: بطور رسمی نیز اعلام کرده ایم که این تصویر پیش نیاید که کسی با حضور در این همایش ها در لیست اصولگرایان قرار می گیرد چرا که هدف ما از برپایی این سلسله همایش ها ایجاد وحدت، یکپارچگی و همگرایی در بین نیروهای اصولگرا و وفادار به ارزش های انقلاب و اسلام است.

تقوی با بیان این‌که برگزاری همایش هایی با اهداف انتخاباتی روند خاص خود را دارد، یادآور شد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری حضور نیروهای وفادار به نظام و عدم حذف و به حاشیه راندن آنها است و در حقیقت این همایش ها در پاسخ به این دغدغه معظم له برگزار می شود.

وی اظهارکرد: اصولگرایی فراتر از احزاب و گروه های سیاسی است. آنها معتقدند که کشور باید بر اساس ارزش‌های اسلامی مدیریت شود، لذا تلاش ما این است که این تفکر با قدرت به حیات خود ادامه دهد و به حاشیه رانده نشود و خوشبختانه تاکنون در استان ها به نتایج خوبی رسیدیم.

انتهای پیام

کد N670416

وبگردی