آفتاب
در جلسه علنی امروز مجلس

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

وزیر راه و شهر سازی٬ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی٬ وزیر بهداشت و وزیر جهاد کشاورزی امروز از نمایندگان مجلس تذکر گرفتند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حسین سبحانی‌نیا در نشست علنی امروز (یکشنبه 21دی) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح ذیل قرائت کرد:

1) تذکر کمال علی پور نماینده مردم قائم شهر سواد کوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهر سازی درباره لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان جاده اصلی سواد کوه به قائم شهر، همچنین تذکر به وزیر صنعت درباره توضیح علت نابسامانی وضعیت شهرک های صنعتی مازندران.

2) تذکر علی محمد احمدی نماینده مردم دهلران به وزیر صنعت درباره توضیح علت ناتوانی و تعلل در تعیین تکلیف واحدهای صنعتی در حال بهره برداری خصوصا سیمان دهلران.

3) تذکر ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین به وزیر اقتصاد درباره ضرورت برنامه‌ریزی لازم جهت کاهش هزینه سرسام‌آور تولید پول در بانک‌ها که نظام اقتصادی کشور را با مشکل مواجه می‌کند و همچنین تذکر به رئیس جمهور درباره ضرروت برنامه‌ریزی لازم جهت صرفه‌جویی و حذف بودجه‌های غیرضروری و ارتقای بهره‌وری.

4) تذکر پشنگ نماینده مردم خاش در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی درباره توضیح علت جذب غیرقانونی نیرو و عدم رعایت عدالت و ایجاد نارضایتی در مردم.

5) تذکر جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس به وزیر راه و شهرسازی و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لزوم افزایش تعداد پروازهای شیراز به عراق با توجه به وجود تقاضا برای سفرهای متقابل و همچنین به وزیر نیرو درخصوص قطع انشعاب و برق به دلیل پرداخت به موقع به ویژه برای مبالغ پایین واستفاده از مکانیزم جریمه.

6) تذکر سالک کاشانی نماینده اصفهان به وزیر بهداشت درباره ضرورت دستور سریع برای بررسی وضعیت بهداشتی درمانی و جلوگیری از شیوع بیماری سرطان در شرق اصفهان.

7) تذکر قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس و فیاضی نماینده مردم نور در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی درباره وجود مافیای واردات برنج و اینکه امروز درصددند تعرفه واردات برنج را کاهش دهند.

8) تذکر طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر کشور: ادامه روند ناامنی در استان سیستان و بلوچستان و به شهادت رسیدن معلمان و عدم اقدام مسئولین برای دستگیری عوامل آن.

کد N670239

وبگردی