آفتاب
سالاری مطرح کرد:

لزوم پرهیز از اسراف در سفر رئیس جمهور به بوشهر

لزوم پرهیز از اسراف در سفر رئیس جمهور به بوشهر

بوشهر - استاندار بوشهر بر لزوم پرهیز از اسراف در سفر رئیس جمهور به بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح یکشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در هر استان و شهرستان و منطقه‌ای دارای خیر و برکات فراوانی برای آن منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا برنامه‌های سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به استان بوشهر با بیشترین نظم برگزار شود، خاطرنشان ساخت: باید برنامه‌ها به گونه‌ای انجام شود که کمترین زحمت را برای مردم استان داشته باشد.

استاندار بوشهر با تشكر از فضاي همدلي و نشاط و تلاش در مورد سفر روحاني به بوشهر، اضافه کرد: فضاي جلسات با رئيس جمهور و وزرا بسيار مثبت است و این سفر نقش مهمی در توسعه استان بوشهر خواهد داشت.

وی بر لزوم پرهیز از اسراف در سفر رئیس جمهور به بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: در این برنامه‌ها نباید شاهد ریخت و پاش‌های اضافی و برگزاری برنامه‌ها به شکل اسرافی باشیم.

سالاری در ادامه گزارشی از پيگيري هاي شبانه روزي با وزرا و نهاد رياست جمهوري در تهران برای برنامه‌ریزی این سفر ارائه کرد و خاطرنشان ساخت: رئیس جمهور، معاونین ایشان و وزرا همراهی بسیار خوبی را با برنامه‌های توسعه‌ای استان بوشهر دارند.

وی در ادامه به اشراف كامل دكتر روحاني بر مسايل استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش داریم تا پروژه‌های بسیار مهم استان اجرا شود که حاصل آن توسعه هر چه بیشتر استان در ابعاد مختلف و نتیجه آن نیز کسب رضایت‌مندی مردم باشد.

کد N669703

وبگردی