آفتاب
دقایقی پیش در مجلس اتفاق افتاد؛

حمله نمایندگان به علی مطهری/تعطیلی صحن علنی مجلس

حمله نمایندگان به علی مطهری/تعطیلی صحن علنی مجلس

تعدادی از نمایندگان سعی داشتند تا علی مطهری را از پشت تریبون پایین بکشند٬ اما علی مطهری همچنان قصد داشت به نطق خود ادامه دهد.

تنفس طولانی صحن علنی مجلس با دستور ابوترابی و با ناتمام ماندن نطق میان دستور علی مطهری در مورد غیرقانونی دانستن حصر خانگی آقایان کروبی و موسوی و  خانم زهرا رهنورد همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، امروز در صحن علنی مجلس پس از اینکه علی مطهری در نطق میان دستور خود از غیرقانونی بودن حصر صحبت کرد٬ تعدادی ازنمایندگان با سر دادن شعار مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق به سمت مطهری هجوم بردند.

این در حالی است که تعدادی از نمایندگان سعی داشتند علی مطهری را از پشت تریبون پایین بکشند٬ اما علی مطهری همچنان قصد داشت به نطق خود ادامه دهد.

همچنین این درگیری بین فتح‌الله حسینی و اکبریان نماینده‌های حاضر در صحن با علی مطهری نماینده تهران پیش آمد.

همچنین محمدحسن ابوترابی‌فرد پس از برهم خوردن نظم مجلس که ریاست صحن را برعهده داشت تنفس کوتاهی را اعلام کرد تا بیش از این جو متشنج نشود.

بعد از این جریانات خبرنگاران از صحن علنی مجلس به بیرون هدایت شدند.

در ادامه این ماجرا محمدحسن ابوترابی فرد اعلام کرد که مطرح کردن این نوع صحبت‌ها در فضای کنونی مجلس مصلحت نیست و شما نیز باید شان نمایندگی خودتان را حفظ کنید و در این راستا با همه نمایندگان همکاری و هماهنگی داشته باشید.

کد N669383

وبگردی