آفتاب
عضو هیات موسس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی:

ما با سابقه روشن انقلابی خود به دنبال مجوز هستیم

ما با سابقه روشن انقلابی خود به دنبال مجوز هستیم

عضو هیات موسس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: درخواست مجوز فعالیت خود را به وزرارت کشور ارایه کرده و با سابقه روشن فعالیت‌های خود منتظر صدور مجوز هستیم.

غلامرضا انصاری با اشاره به سوابق مبارزاتی، انقلابی و اجرایی اعضای هیات موسس حزب اتخاد ملت ایران اسلامی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: ما تعدادی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب هستیم که در ساختار نظام سوابق روشن سیاسی و اجرایی، اعم از نمایندگی مجلس و فعالیت در ارکان مختلف مدیریتی و اجرایی کشور داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در بین اعضای درخواست‌کننده مجوز این تشکل، زندانی و مبارزان سیاسی پیش از انقلاب اسلامی، ایثارگران 8 سال جنگ تحمیلی و همچنین مدیران اجرایی و مسئولین دوران دفاع مقدس، سازندگی و اصلاحات دیده می‌شوند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص انگیزه تشکیل حزب از سوی مؤسسین آن اظهار کرد: به هر حال این جمع با مشورت و هم‌اندیشی با یکدیگر تصمیم گرفتند ضمن تحلیل شرایط سیاسی کشور، با تأسیس حزب، فعالیت های سیاسی خود را در این قالب و بر اساس قانون اساسی و مبانی جمهوری اسلامی ایران و با لحاظ کردن الزامات فعالیت سیاسی در شرایط فعلی پیگیری کنند.

این عضو هیات موسس حزب اتحاد ملت ضمن ابراز امیدواری جهت تسریع در روند صدور مجوز فعالیت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، یادآورشد: پس از صدور مجوز فعالیت این حزب از سوی کمیسیون محترم ماده 10 احزاب ، اهداف و رئوس برنامه های خود را در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار خواهیم داد ؛ البته تا آن زمان از رسانه های محترم انتظار داریم تا با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی رسانه ای ، از گمانه زنی و پیش داوری در خصوص این تشکل خودداری کنند.

انتهای پیام

کد N668190

وبگردی