آفتاب
نجف‌نژاد در تذکر شفاهی:

در دوره ضرغامی 15 شبکه استانی را بازنشسته‌ها مدیریت می‌کردند

در دوره ضرغامی 15 شبکه استانی را بازنشسته‌ها مدیریت می‌کردند

بعد از برگزاری آزمون‌های استخدامی٬ صحبت از پارتی‌بازی و جذب نورچشمی‌ها از سوی شرکت کنندگان در آزمون‌ها مطرح می‌شود لذا پیشنهاد می‌کنیم نتایج هر آزمون به صورت شفاف به شرکت کنندگان اعلام شود.

نماینده مردم بابلسر گفت: آقای ضرغامی علاقه زیادی به بازنشسته‌ها داشتند به طوری که ۱۵ شبکه استانی توسط نیروهای بازنشسته مدیریت می‌شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مقداد نجف‌نژاد در نشست علنی امروز (شنبه ۲۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با یادآوری اینکه اشتغال مهم‌ترین دغدغه جوانان است٬ گفت: در سال‌های اخیر کمتر برنامه جذب و استخدام نیروهای جوان وجود داشته و در مواردی هم که دولت موظف به جذب و استخدام نیروهای جوان است بعد از برگزاری آزمون‌های استخدامی شائبه‌هایی به وجود آمده است.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: عمدتا بعد از برگزاری آزمون‌های استخدامی٬ صحبت از پارتی‌بازی و جذب نورچشمی‌ها و سفارش شده‌ها از سوی شرکت کنندگان در آزمون‌ها مطرح می‌شود بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به منظور رفع این شائبه‌ها نتایج هر آزمون به صورت شفاف به شرکت کنندگان اعلام شود.

عضو کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس همچنین با تشکر از سرافراز رئیس رسانه ملی ادامه داد: ‌اخیرا اقدامات خوبی در سازمان صداوسیما انجام گرفته است.

نماینده بابلسر در مجلس افزود: در دوره آقای ضرغامی٬ ایشان علاقه زیادی به بازنشسته‌ها داشتند٬ به طوری که ۱۵ شبکه استانی توسط نیروهای بازنشسته مدیریت می‌شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم روند اعتماد به نیروهای جوان و استفاده از آن‌ها در بخش‌های مختلف ادامه داشته باشد.

کد N668010

وبگردی