آفتاب
پس از جلسه تامین استان؛

لاریجانی: روندهای امنیتی استان آذربایجان غربی مثبت است

لاریجانی: روندهای امنیتی استان آذربایجان غربی مثبت است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه روندهای امنیتی در استان آذربایجان غربی مثبت است که این نشان می‌دهد تلاش عزیزان در استان تلاش قابل قبولی بوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علی لاریجانی پس از نشست شورای تامین استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی بود که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس، امام جمعه و فرمانداران نظرات خود را درباره‌ی مسائل امنیتی بیان کردند.

نماینده مردم قم افزود: همچنین دراین جلسه مسائل مادی و مالی که می تواند ضریب امنیتی استان را افزایش دهد از سوی آقایان توضیح داده شد.

به گفته‌ی لاریجانی، همزیستی مسالمت آمیز بین اقوام و فرقه های مختلف مهمترین علت بالا بودن ضریب امنیتی دراستان آذربایجان غربی است.

وی افزود: باید مراقبت‌های لازم همیشه وجود داشته باشد چرا که استان آذربایجان غربی استانی مرزی است، آقایان حاضر نظراتی در خصوص بودجه استان داشتند که باید پیگیری شود تا در بودجه سال 94 مورد توجه قرار گیرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ستاد مرزی در استان آذربایجان غربی گفت: درباره وضعیت مرزها با توجه به تهدید‌ها از سوی ستاد مرزی استان راه عقلایی درستی در پیش گرفته شده است و بخش‌هایی که از نظر مالی مشکل دارند باید در لایحه بودجه 94 مورد توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام

کد N667720

وبگردی