آفتاب

اذعان رژیم صهیونیستی به توانایی‌ نظامی منحصر به فرد حزب‌الله

اذعان رژیم صهیونیستی به توانایی‌ نظامی منحصر به فرد حزب‌الله

مشاور سابق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در امور امنیت داخلی این رژیم در گزارشی ضمن اذعان به توانایی‌ نظامی و منحصر به فرد حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله حدود 150 هزار موشک در اختیار دارد و اسرائیل امروز با تهدید جدی از سوی این حزب‌ مواجه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه اسرائیل الیوم، یعقوب عمیدرور، مشاور سابق بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در امور امنیت داخلی و رئیس سابق یگان پژوهش‌ در سازمان اطلاعات نظامی این رژیم در گزارشی به پیشرفت چشمگیر و توانایی‌های بالای حزب‌الله اقرار و اعلام کرد که حزب‌الله لبنان حدود 150 هزار موشک در اختیار دارد و موشک‌های ضدتانک این حزب بسیار پیشرفته و منحصربه فرد هستند.

عمیدرور گفت: بی‌تردید ما به جهان دیگری انتقال یافته‌ایم و پس از آنکه به مقابله با ارتش‌های بزرگ نظامی با تانک‌ها، توپخانه‌ها و صدها جنگنده و صدها هزار نظامی عادت کردیم امروز با تهدیدی مواجهیم که کاملاً با تهدیدهای قبلی تفاوت دارد و اساس آن سازمان‌ها هستند نه کشورها و قوی‌ترین آنها حزب‌الله است.

وی گفت: حزب‌الله گرچه یک سازمان است اما بیش‌تر شبیه یک کشور است؛ چراکه توانایی‌های نظامی بالایی دارد و 150 هزار موشک در اختیار دارد که هزاران عدد از این موشک‌ها می‌توانند تمامی اسرائیل را فراگیرند و این قدرتی منحصربه فرد است.

عمیدرور در این گزارش اعلام کرد: حزب‌الله موشک‌های دوربرد زمین به دریا و موشک‌های دفاع هوایی، جنگنده و موشک ضدتانک در اختیار دارد و در حقیقت حزبی قدرتمند با تجهیزات کنترلی پیشرفته است و البته از نظام بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه حمایت کرده و اگر اسد در این جنگ پیروز شود موضع حزب‌الله تقویت شده و نفوذ آن در لبنان و سوریه بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

کد N667454

وبگردی