آفتاب

سومین سالگرد شهادت رضا قشقایی با حضور صالحی برگزار شد

سومین سالگرد شهادت رضا قشقایی با حضور صالحی برگزار شد

سومین سالگرد شهادت رضا قشقایی با حضورعلی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در مسجد صدوق شهر ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر صالحی در این مراسم که ظهر روز جمعه (19 دی ماه) و در سومین سالگرد شهادت رضا قشقایی همکار و همراه شهید احمدی روشن برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای صنعت هسته‌ای اظهار کرد: گرامیداشت و یاد و خاطره این شهدا قدر شناسی از مقام و منزلت این شهدا و فداکاری است که آن‌ها انجام داده اند. همچنین این مراسم تذکری است برای ما که از راه شهدا منحرف نشویم.

وی با اشاره به هفته وحدت اسلامی و تولد پیامبر (ص) افزود: امروز سعی می‌شود میان شیعه وسنی اختلاف ایجاد شود و به این شکل می خواهند مسلمانان را به خود مشغول سازند و دشمنی کاذب بین ما رواج دهند.

وی با اشاره به ظهور پدیده داعش گفت:‌این پدیده باعث شد که همه بیدار شویم و به اسلام ناب محمدی مجدداً باز گردیم . ما اگر سالها تلاش می کردیم که اسلام ناب محمدی را معرفی کنیم ، نمی توانستیم اما این جاهلان و آدم‌کشان کاری کردند که حتی برادران اهل سنت به حقیقت امر آگاه و اسلام ناب محمدی بیش از پیش خود را نشان داده است.

وی درباره مسئله سوریه گفت:‌ما همان زمان به بسیاری از وزیران خارجی اروپا گفتیم که با حمایت از داعش در سوریه ، این کشور به مکانی تبدیل خواهد شد برای پرورش تروریسم علیه شما. آن‌ها می خندیدند و ما را گمراه خطاب می کردند؛ حالا وضعیت فرانسه را ببینید.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه خون شهدای هسته‌ای ادامه راه علمی در صنعت هسته‌ای را بیمه کرد افزود:‌ شهدا ما را از توطئه ها و فتنه های دشمنان مصون کردند . اینکه الان ما با آمریکا و 1+5 مذاکره می کنیم ، مذاکره بین چند کشور با چند دیپلمات نیست بلکه آن‌ها با یک ملت در حال مذاکره هستند که پشتوانه عظیم دینی و مذهبی دارند. اگر اقتدار ایرانی اسلامی نبود آن‌ها تره هم برای ما خرد نمی‌کردند اما این مسئله باعث شد ما را جدی بگیرند و تنها قدرت ما این است که بر سر قیامی که با انقلاب اسلامی انجام دادیم و با شعار الله اکبر وفادار ماندیم و عزیز شدیم .

صالحی گفت: عزتی که آمریکا بخواهد به ما دهد نهایت ذلت است و ما عزتمان را از انقلاب اسلامی، اسلام ، مردم و امام و رهبری داریم.

وی گفت: ایران امروز در نقاط مختلف دنیا نفوذ دارد و محبوب است . ایران در لبنان نه با لشکریانش بلکه در دلهای مردمان این کشور حضور دارد . در سوریه ، عراق و یمن هم همین طور است. طرف مقابل ما که نمی خواهم از او نام ببرم میلیاردها دلار خرج کرده است اما از این تلاش ها هیچ سودی نبرده و نمی برد.

انتهای پیام

کد N666846

وبگردی