آفتاب
یک نماینده مجلس مطرح کرد

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های طبیعی روستایی به مثابه یک ثروت ملی

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های طبیعی روستایی به مثابه یک ثروت ملی

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم شهرستان دامغان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های طبیعی مناطق روستایی به مثابه یک ثروت ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان،عبدالرحمان رستمیان در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران شهرستان دامغان با اشاره به توانمندی های روستائیان این شهرستان، گفت: این توانمندی ها را باید باور داشته و از آن در راستای رشد و توسعه استفاده کرد، باید به بهره گیری از ظرفیت های طبیعی مناطق روستایی به عنوان یک سرمایه توجه ویژه داشته باشیم و از آن بهره برداری کنیم.

رستمیان با تاکید بر اینکه مدیریت در اجرای طرح ها و پروژه ها حرف اول را می زند اظهار کرد: اعتبارات و منابع مالی در جایگاه بعدی قرار دارند و اگر به این موضوع توجه کنیم می توانیم به دستاوردهای خوبی نائل شویم.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توجه این نهاد به توانمندسازی افراد مددجو و تحت پوشش است و با این حرکت می کوشد خالصانه و صادقانه خدمت کند و این عمل شایسته و ماندگار آنان بویژه در مناطق محروم و روستایی جای تقدیر دارد.

رستمیان گفت: در بعضی از روستاهای شهرستان دامغان ظرفیت های زیادی داریم و شناسایی و بهره گیری از این ظرفیت ها می تواند به توسعه شهرستان کمک کند.

وی خواستار ایجاد بستری مناسب برای عرضه مستقیم محصولات تولید کنندگان روستایی شد و اضافه کرد: دربعضی از روستاها علاوه بر تامین نیازهای خود روستا و منطقه قادر به تامین نیاز برخی از مناطق در کشور هم هستند.

نماینده مردم دامغان ایجاد انگیزه برای اشتغال افراد نیازمند کار را بسیار مهم دانست و با تاکید بر ظرفیت بالای شهرستان دامغان خواستار استفاده افراد نیازمند کار در چرخه تولید کشور شد.

انتهای پیام

کد N666639

وبگردی