آفتاب

مونسان: جام جهانی قطر فرصت مناسبی برای برپایی اردوی تیم ملی کشورها در کیش است

مونسان: جام جهانی قطر فرصت مناسبی برای برپایی اردوی تیم ملی کشورها در کیش است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش می‌گوید جام جهانی 2020 که در کشور قطر برگزار می‌شود با توجه به نزدیکی کیش به این کشور می‌تواند فرصت خوبی برای برپایی اردوی سایر کشورها در این شهر باشد.

به گزارش ایسنا؛ علی اصغر مونسان با اشاره به این که شهر کیش در هفت الی هشت ماه سال آب و هوای مطلوبی دارد، اظهار کرد: برگزاری جام جهانی 2020 قطر فرصت بسیار خوبی برای برپایی اردوهای تیم‌ها در این شهر است و امیدواریم بتوانیم یک کمپ کامل و مدرن در حوزه ورزش را در این شهر عملیاتی کنیم.
وی درباره نگاه مسئولان به ورزش در کیش و این مساله که تیم‌ها به جای برپایی اردو در دبی و ترکیه به این شهر بروند، خاطر نشان کرد: کیش یک شهر گردشگری به ویژه در حوزه ورزشی است و توسعه این مساله از اهداف مورد نظر است. این در حالی است که با حضور جلالی در ورزش این شهر تحرک بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی و مسابقات بین‌المللی در بخش‌های مختلف ایجاد و این جزیره در رشته‌های مختلف صاحب مدال شده است. به طور مثال خانم نعمتی در پارالمپیک یک چهره شناخته شده است و همین مسائل سبب شده تا فرصت خوبی فراهم شود و به هدف توسعه گردشگری در کیش کمک کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در هر کاری هدف داخلی ابتدا باید مدنظر قرار گیرد، گفت: مدتی ورزش در کیش به فراموشی سپرده شده بود که مجددا مورد توجه قرار گرفت. پس از توجه به اهدف داخلی باید اهداف بلند مدت همچون برگزاری تورنمنت‌های بزرگ و بین‌المللی در دستور کار قرار گیرد و خو‌شبختا‌نه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است.
وی همچنین در مورد این که معاونت ورزشی و آموزشی در کیش از یک موسسه تبدیل به یک معاونت در شرکت سرمایه‌گذاری شده است نیز، خاطر نشان کرد: این مساله در راستای اهداف کوچک سازی در سازمان‌ها ایجاد شد و بسیاری از نهادها بر اثر این موضوع ادغام و یا حذف شدند هر چند که خیلی بهتر بود که معاونت ورزشی و آموزشی به عنوان موسسه باقی می‌ماند، اما در نهایت تبدیل به یک معاونت یک شرکت سرمایه‌گذاری شد.
مونسان با اشاره به این که شرکت سرمایه‌گذاری متولی شهر کیش است، گفت: در این شهر مدیریت واحد شهری وجود دارد.
این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در دبی و این که بهتر بود این اردو به جای کشوری خارجی در ایران برگزار می‌شد، گفت: امکانات خوبی در شهر کیش وجود دارد و حیف است که از امکانات داخلی استفاده نکنیم، قرار بود پرسپولیسی‌ها به کیش بیایند، اما من در هر حال تنها یک عضو از هیات مدیره این تیم هستم. به هر حال می گویم که بهتر بود پرسپولیسی‌ها در کیش اردو بزنند همان طور که هفت تیم لیگ برتری در کیش اردو خواهند داشت و برای این اردو در نوبت هستند.
43 43

کد N666628

وبگردی