آفتاب

رهبرانقلاب:نه تشیعی که با mi6 انگلیس ارتباط دارد،شیعه است ونه تسننی که مزدور cia آمریکا باشد،سنی است

رهبرانقلاب:نه تشیعی که با mi6 انگلیس ارتباط دارد،شیعه است ونه تسننی که مزدور cia آمریکا باشد،سنی است

در خجسته سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق(ع)، جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروه‌هایی از مردم با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع سانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری،رهبرانقلاب دردیدار شرکت کنندگان کنفرانس وحدت فرمودند: همین قدر که ملتهای مسلمان کنار هم باشند این به دنیای اسلام و شخصیت امت اسلامی عظمت می بخشد.امسال در اربعین دیدید میلیونها انسان کنارهم قرار گرفتند و این حرکت عظیم در دنیا انعکاس پیدا کرد و آن را تعظیم کردند.

ایشان تاکید کردند: دستهای تفرقه افکن میان شیعه و سنی به سرویسهای جاسوسی دشمنان اسلام می رسد. نه تشیعی که با mi6 انگلیس ارتباط دارد، شیعه است و نه تسننی که مزدور cia آمریکا باشد، سنی است؛ بلکه هر دو ضد اسلامند. بعضی از دولتهای منطقه مبنای سیاست خارجی خود را معارضه با ایران قرار دادند؛ این اشتباهی بزرگ و خلاف عقل و حکمت است/ به عکس، ایران سیاست خودرا مبتنی بر دوستی باملتهای مسلمان همسایه قرار داده.
رهبر انقلاب تصریح کردند: حادثه عجیبی بود حادثه اربعین کربلا. این راه را دشمنان اسلام و اهل بیت به خیال خود مسدود کرده بودند. لازم می دانم از دولت عراق و ملت و عشایر عراق بدلیل فداکاری و خدمت در این آزمون بزرگ تشکر کنم.

مشروح خبر  این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.
2929

کد N666495

وبگردی