آفتاب

هدایت‌خواه: بودجه باید با نگاه اقتصاد مقاومتی تصویب شود

هدایت‌خواه: بودجه باید با نگاه اقتصاد مقاومتی تصویب شود

ستار هدایت خواه گفت: در تصویب قوانین از جمله قانون بودجه سالیانه صرف نظر از هر شرایطی باید نگاه فراجناحی داشته باشیم.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌با تاکید بر توجه به مسائل ملی کشور در تصویب قوانین مختلف از جمله بودجه به عنوان مهمترین قانون سالیانی در کشور اظهار کرد: قوانین اگر قرار باشد به منافع و مصالح عمومی کشور توجه کند نباید در آن منافع گروهی و فردی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه قانون زمانی می تواند در راستای اهداف کشور کاربرد داشته باشد که تصویب آن با نگاه ملی و فراجناحی باشد و این موضوع منحصر به شرایط خاصی در کشور نخواهد بود تصریح کرد: آنچه مسلم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون بودجه باید بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری‌است عمل کنند.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد : در صورتی که لایحه ارائه شده از سوی دولت برای بودجه سالیانه بر اساس اقتصادی مقاومتی تدوین نشده باشد نمایندگان باید با نگاه اقتصاد مقاومتی که لازمه شرایط کنونی کشور است در موضوع بودجه ورود پیدا کرده و اصلاحات لازم را اعمال کنند.

هدایت ‌خواه تاکید کرد: در شرایط کنونی باید بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بودجه سالیانه کشور تدوین و تصویب شود.

انتهای پیام

کد N666165

وبگردی