آفتاب
/همایش همگرایی اصولگرایان/

تقوی: باید با الگوگیری از بزرگان، تمرین وحدت کنیم

تقوی: باید با الگوگیری از بزرگان، تمرین وحدت کنیم

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار داشت: نقطه‌ی شروع در حرکت‌های عظیم بسیار مهم است و همه‌ی انقلاب‌ها در طول تاریخ یک نقطه آغاز پررنگ دارند و همه قیام‌های تبلیغی انبیاء و اولیاء خدا نیز یک نقطه شروع شاخص داشتند و نقطه شروع انقلاب ما نیز از فیضیه قم و با یک پیام خاص بوده و ما باید به این نکته واقف باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام تقوی که در پنجمین همایش همگرایی اصولگرایان سخن می‌گفت، تصریح کرد: ما باید با الگوگیری از بزرگان و ائمه و اولیای خدا تمرین وحدت کنیم و وقتی که این وحدت و یکپارچگی تحقق پیدا کند می‌توانیم به اهداف خود برسیم و در مسیر خود پیروز شویم.

وی افزود: باید بین انسان‌ها اخلاق، مسئولیت و تعهد شاخص باشد تا یک مدینه واقعی و یک شهر ایجاد شود و آنچه در زمان پیامبر (ص) یثرب را مدینه کرد همین موضوع بود و اگر بخواهیم موفق باشیم باید با این سه شاخص در میدان وحدت نقش آفرینی کنیم.

وی تاکید کرد: اصولگرایان وقتی بلوغ سیاسی خود را نشان می‌دهند که این شاخص‌ها را داشته باشند و هر کسی که حول محور ولایت و با تأسی از این شاخصه‌ها پیش برود اصولگراست و جریان اصولگرایی فراتر از یک حزب و گروه سیاسی است و ما دست همه کسانی که دل را گره انقلاب و رهبری و مبانی نظام و پشت ولی فقیه خود حرکت می‌کنند، می‌فشاریم.

انتهای پیام

کد N665369

وبگردی